ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برخلاف PS4 Pro، اسکورپیو عناوین انحصاری را با رزولوشن 4K پردازش می کند

از همان ابتدا هضم شعار «تجربه واقعی گیمینگ با رزولوشن 4K» سخت بود. با وجود این که مایکروسافت و سونی برای بازاریابی بهتر پلتفرم های خود از این جمله استفاده کردند اما به واسطه سخت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

از همان ابتدا هضم شعار «تجربه واقعی گیمینگ با رزولوشن 4K» سخت بود. با وجود این که مایکروسافت و سونی برای بازاریابی بهتر پلتفرم های خود از این جمله استفاده کردند اما به واسطه سخت افزار ضعیف کنسول ها نسبت به رایانه های شخصی، بازیکن ها پیشبینی نمودند صحبت های دو کمپانی تنها حربه تبلیغاتی بوده و اسکورپیو یا پلی استیشن پرو قابلیت ارائه کیفیت مناسب از 4K را نخواهند داشت.

با معرفی رسمی پلی استیشن پرو که این شایعات رنگ و بوی حقیقت به خود گرفتند و مشخص شد که کنسول میان نسلی ژاپنی ها بیشتر بازی های معروف را به رزولوشن 4K آپ اسکیل خواهد کرد. همین مسئله توانست تا بازیکن ها را نسبت به سرنوشت اسکورپیو نگران کند. با این وجود صحبت های ردموندی ها نشان می دهند اسکورپیو عاقبتی مشابه پلی استیشن پرو نداشته و کنسول آن ها می تواند عناوین را با این رزولوشن پردازش کند.

ps4-neo-vs-xbox-scorpio-rumoured-specs-features-and-release-date-compared__239195_-w600
طبیعتا پردازش بازی ها با 4K می تواند کیفیت به مراتب بهتری برای بازیکن ها به ارمغان بیاورد، ولی سوال اینجاست که سخت افزار اسکورپیو این رزولوشن را با چه تنظیمات گرافیکی به نمایش خواهد گذاشت. چون قدرتمندترین کارت گرافیک ها عرضه شده هم نمی توانند بازی ها را با 4K و بیشترین کیفیت ممکن ارائه دهند.

این خبر را Shannon Loftis، مدیریت بخش انتشارات استودیوهای مایکروسافت، طی مصاحبه ای با وب سایت USA Today داد. به اعتقاد او تمام بازی هایی که ردموندی ها ساخته و همزمان با عرضه اسکورپیو به انتشار می رسند روی 4K پردازش خواهند شد. بد نیست بدانید این کمپانی پیشتر گفته بود دیوایس جدید آن ها قدرتمندترین کنسول جهان است.

جالب اینجاست شایعات هم نشان می دهند اسکورپیو 40 درصد از پلی استیشن پرو قوی تر خواهد بود. با توجه به این که پلتفرم آمریکایی ها تعطیلات سال آینده عرضه می شود، می توانیم امیدوار باشیم تا مایکروسافت از قیمت نهایی و سخت افزار اسکورپیو طی کنفرانس E3 2017 خود پرده برداری کند. پلی استیشن پرو هم دهم نوامبر امسال [20 آبان] با قیمت 400 دلار وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • محمد هروی
    محمد هروی | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    ps4 معمولی خودمونو عشقست

  • àìđįņ_țhŕ
    àìđįņ_țhŕ | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    سونی خیلی عجله کرد

  • ireza89
    ireza89 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    من فكر ميكنم به خاطره فاصله زمانى عرضه هيچ مشكلى براى دوتاشون پيش نمياد بازي كن هاي جديد مطمئنن سراغ ps4 pro ميرن و بازيكن هاى حرفه اي كه الان كنسول دارن منتظر اسكورپيو ميشن.
    البته من منتظر nx هستم ببينم كمپانى نينتندو روش جديد و انقلابى رو معرفى ميكنه مثل wii يا نه. سرگرم كننده ترين كنسول دنيا رو نينتندو ميسازه. ولى سونى و ماكروسافت افتادن توي رقابت گرافيك و رزولوشن حتى فريم ريت هم فدا كردن .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی