ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای استراتژی های موثر در PES 2017؛ بهترین بازیکنان

Pro Evolution Soccer 2017 شاید تمامی لایسنس های لازم را در اختیار نداشته باشد -هر چند که پیش تر مطلبی را برای رفع مشکلات حقوقیPES 2017 منتشر کردیم- اما به هر حال کوناموی موفق شده که اجازه استفاده از ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

Pro Evolution Soccer 2017 شاید تمامی لایسنس های لازم را در اختیار نداشته باشد -هر چند که پیش تر مطلبی را برای رفع مشکلات حقوقیPES 2017 منتشر کردیم- اما به هر حال کوناموی موفق شده که اجازه استفاده از نام و چهره تمامی بازیکنان را با دوندگی فراوان بدست بیاورد.

به لطف سیستم رده بندی بازیکنان PES 2017 حال می توانیم لیستی از بهترین بازیکن ها را تهیه کنیم. بگذارید یک راست برویم سراغ اصل مطلب، این شما و این هم بهترین بازیکناناخنرین نسخه از سری PES!

دروازه بانان

نکته بحث برانگیز در مورد لیست دروازه بانان، جایگاه د خیا است. امتیاز وی تنها اندکی از لیوریس، دروازه بان تاتنهام بالاتر است و نسبت به کورتوا، دروازه بان چلسی وضعیت مشابهی دارد. اما د خیا در مقایسه با این دو در فصل قبل عملکرد بسیار بهتری داشته.

1

مدافعان

شکایت زیادی نمی توان از لیست مدافعان کرد، زیرا که همواره بحث بوده که کدام بازیکن می تواند بهتر از تیاگو سیلوا و بوآتنگ مرکز خط دفاع را به تملک خود در آورد. راموس اندکی خوش شانس بوده که توانسته در کنار این دو قرار بگیرد. به هر حال لیست مدافعان منطقی به نظر می رسد و جای بحث چندانی ندارد.

2

هافبک ها

شاید طرفدران چلسی از دیدن امتیاز 87 برای ادن هازارد تعجب کنند، اما عمل کرد نه چندان جالب هافبک بلژیکی در فصل قبل دلیل این افت امتیاز وی بوده. آندرس اینیستا هم مقتدرانه جایگاه خود را به عنوان بهتریم هافبک حفظ کرده.

3

مهاجمان

بحث برانگیز ترین بخش زمین که اتفاقا دلیلش هم کاملا واضح است! تا لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هستند، طرفداران این دو هم بر سر این که کدام مهاجم بهتری است جدال می کنند.

مسی توپ طلای سال قبل را بدست آورد، با این حال رونالدو به عنوان بهترین بازیکن فیفا 2017 رقیب دیرینه PES انتخاب شده. اما در PES 2017 اوضاع کاملا برعکس است و مسی توانسته تاج پادشاهی را بر سر کند. حال سوال این جا است که چه چیزی باعث شده که PES مسی را بهتر از رونالدو بداند. زیرا که می خواهد با فیفا متفاوت باشد؟ زیرا که مسی فصل قبل توپ طلا را بدست آورده و یا این که بازیکن بهتری از رونالدو است؟

4

در انتهای مطلب اجازه دهید که به یک نکته مهم اشاره کنیم. باشگاه بایرن مونیخ، به هیچ شکلی راه به PES 2017 نیافته، به این معنی که حتی باشگاهی با نام عجیب و غریب که شامل بازیکنان این تیم باشد هم جایی در آخرین نسخه از سری PES ندارد. در نتیجه، می توان تمامی بازیکنان این تیم را به شکل کاملا مجانی به سایر تیم ها انتقال داد. اتفاقا بسیاری از بازیکنان بایرن هم ستارگانی شناخته شده اند و جز نویر و بوآتنگ که در این لیست ها جای گرفته اند، بازیکنانی چون لواندوفسکی هم کیفیت بسیار بالایی دارند. در نتیجه تا دیر نشده از این فرصت (سو) استنفاده کنید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Hosein Kam
    Hosein Kam | ۳ اسفند ۱۴۰۰

    ببخشید میشه بگید چجوری بازیکن انتقال بدیم؟

  • vb75
    vb75 | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    اگه پچ اسموک بزنید همه ی این مشکلات کوچک درست میشه.پیس خیلی بهتر از فیفا است(فیفا مثل پیس روان نیست)

  • jork68
    jork68 | ۸ بهمن ۱۳۹۵

    من پی اس بازم ولی خداییش پی اس خیلی چرته. فیفا قطعا بهتره ولی حیف که به پی اس عادت کردم و خیلی سختمه فیفا بازی کنم :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی