ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 پیش از فراخوان سامسونگ، با افزایش 25 درصدی فروش در قیاس با نوت 5 مواجه بود

به نظر می رسد که گلکسی نوت 7 سامسونگ پیش از انتشار فراخوان جمع آوری داوطلبانه سامسونگ، به فروش بسیار تحسین برانگیزی دست یافته بوده است. در حالی که این دستگاه 15 آگوست سال جاری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

به نظر می رسد که گلکسی نوت 7 سامسونگ پیش از انتشار فراخوان جمع آوری داوطلبانه سامسونگ، به فروش بسیار تحسین برانگیزی دست یافته بوده است. در حالی که این دستگاه 15 آگوست سال جاری میلادی عرضه شد، تا پایان ماه آگوست دو گزارش انفجار باتری نوت 7 به گوش رسید و در همین حال، سامسونگ با دستیابی به فروش به مراتب بهتر از پیش فاصله چندانی نداشت.

شکی نیست که گلکسی اس 7 و اس 7 اج جز بهترین موبایل های اندرویدی نیمه نخست 2016 به شمار می رفتند و گلکسی نوت 7 هم قرار بود فروش مقتدرانه آنها را ادامه دهد؛ اما در نهایت فراخوان رسمی سامسونگ برای جمع آوری و تعمیر واحدهای آسیب پذیر، هزینه ای 1.5 میلیارد دلاری روی دست کره ای ها گذاشت. حالا موسسه آماری BayStreet Research می گوید که پیش از انتشار فراخوان مورد بحث، فروش گلکسی نوت 7 تا 25 درصد از گلکسی نوت 5 بیشتر بود است.

در حالی که اپراتورهای مخابراتی ایالات متحده، فروش مجدد نوت 7 را از ماه آتی میلادی آغاز خواهند کرد، «کلیف مالدونادو» (Cliff Maldonado)، یکی از تحلیلگران BayStreet می گوید که فبلت پرچمدار سامسونگ تنها به 60 درصد از درآمد نوت 5 دست خواهد یافت. وی می گوید که انتظار داشته گلکسی نوت 7 در بدترین حالت، به فروشی معادل خانواده اس 7 دست یابد اما اتفاقات تاسف برانگیز اخیر، سامسونگ را از تکرار چنین موفقیتی باز داشته است.

مالدونادو افزوده که در خوشبینانه ترین حالت، فراخوان جمع آوری و تعمیر گلکسی نوت 7، موفقیت یکی از آن اتومبیل هایی را تکرار می کند که برای افزایش امنیت به کارخانه بازگردانده می شوند و مردم با عرضه مدلی جدید، اشتباه سامسونگ را به دست فراموشی می سپارند. در بدترین حالت نیز، اشتباه اپل در قبال اپل مپس تکرار شده و فراموش کردن وقایع مربوط به نوت 7، برای مشتریان بسیار سخت خواهد بود.

در گزارش های اخیر آمده که سامسونگ قصد داشت با افزودن قابلیت ها و امکانات جدید و انقلابی، مانند اسکنر عنبیه چشم، از فروش آیفون کاسته و توجه مشتریان اپل را به خود جلب کند. موسسه KGI Securities نیز گفته که سامسونگ این استراتژی تجاری خود را براساس پیش بینی تحلیلگران مبنی بر فروش ضعیف آیفون 7 اتخاذ کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Erfan Baseri
    Erfan Baseri | ۲۱ اسفند ۱۳۹۵

    اگه این اتفاق بد برای note 7 نمی افتاد،دیگه هیچ شرکتی به پای سامسونگ نمیتونست برسه یعنی دیگه یه غول بزرگ تکنولوژی

  • | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    حیف

  • jamalifar
    jamalifar | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    ااخیییییی???

  • sampple
    sampple | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    هزاران بار حیف

مطالب پیشنهادی