ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Canary Flex آشنا شوید؛ دوربین امنیتی بیسیم با پشتیبانی از 4G LTE

دوربین های امنیتی بیسیم با قابلیت اتصال به وای فای در بازار کم نیستند و Canary Flex هم یکی از جدیدترین محصولاتی است که به این گروه اضافه شده، البته با پاره ای اختلافات نسبت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

دوربین های امنیتی بیسیم با قابلیت اتصال به وای فای در بازار کم نیستند و Canary Flex هم یکی از جدیدترین محصولاتی است که به این گروه اضافه شده، البته با پاره ای اختلافات نسبت به محصولات همرده خود که آن را متمایز می سازند.

در خصوص این تغییرات هم باید اول از همه به طراحی دستگاه اشاره نمود که به نوبه خود ستودنی است و در قالب رنگ های سفید و مشکی ارائه می گردد.

در داخل بدنه گجت یک دوربین 720p (که در اصل کیفیت 1080p دارد اما برای استریم روان تر، داون گرید شده) قرار دارد و در کنار آن می توان به میکروفون با کیفیت، لنز واید 116 درجه، پشتیبانی از وای فای دو بانده و بلوتوث کم مصرف نیز اشاره نمود.

برای ارتباطات دو سویه نیز دستگاه به یک اسپیکر مجهز گردیده اما باید در نظر داشته باشید که چنین قابلیتی در آینده و در قالب یک آپدیت نرم افزاری به آن اضافه می گردد.

Canary Flex قابلیت استفاده در شرایط دمایی سخت (از 10- تا  45 درجه سانتی گراد) را دارد که این ویژگی در کنار عمر بالای باتری آن و همچنین طراحی ضد آبش، آن را به دوربینی فوق العاده برای استفاده در فضاهای بسته و باز بدل می کند.

نگهداره های طراحی شده برای این دوربین از نوع مغناطیسی هستند و به کاربر امکان می دهند که دستگاه را به هر سطحی و با هر زاویه ای متصل کند. در اینجا بد نیست اشاره کنیم که ورایزن یک پایه 4G LTE را هم برای این دوربین طراحی کرده که امکان  استفاده از Canary Flex را به آن می دهد. خرید این دوربین امنیتی 199 دلار آب می خورد و می توانید امیدوار باشید که حدفاصل آبان و آذر آن را دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی