ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندری رسمی از موبایل HTC Bolt؛ شباهت فراوان به HTC 10 و فاقد جک هدفون

روز گذشته بود که کمپانی HTC از موبایل های جدید خانواده Desire خود رونمایی کرد؛ اما به نظر می رسد که برنامه های تایوانی ها برای سال جاری میلادی به پایان نرسیده و مشتریان آمریکایی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

روز گذشته بود که کمپانی HTC از موبایل های جدید خانواده Desire خود رونمایی کرد؛ اما به نظر می رسد که برنامه های تایوانی ها برای سال جاری میلادی به پایان نرسیده و مشتریان آمریکایی می توانند در آینده نه چندان دور، منتظر عرضه پرچمدار جدیدی در خرده فروشی های اپراتور مخابراتی Sprint باشند.

Evan Blass، افشاگر شهیر و خوش نام صنعت تکنولوژی اخیراً تصویری از موبایل جدید HTC به نام Bolt منتشر کرده که البته هیچ ارتباطی به موبایل Thunderbolt سال 2011 این کمپانی ندارد. Bolt از منظر طراحی، شباهت زیادی به HTC 10 دارد و مطمئناً تمیز دادن این دو از یکدیگر کاری دشوار خواهد بود؛ اما به نظر می رسد حداقل شاهد یک تفاوت بزرگ میان Bolt و HTC 10 خواهیم بود.

در واقع همانطور که در تصویر پایین می توان دید، اثری از جک 3.5 میلی متری هدفون به چشم نمی خورد؛ مگر آنکه به شکلی معجزه آسا در بخشی از تصویر پنهان شده و قابل رویت نباشد. حذف جک هدفون اخیراً به تازه ترین ترند صنعت موبایل های هوشمند تبدیل شده و بعد از کنار گذاشتن آن از سوی موتورولا و اپل، به نظر می رسد که سامسونگ و HTC هم برنامه ای مشابه را دنبال می کنند.

htc-bolt-mini-10-640x319-w600

در بخش پشتی دستگاه نیز، تفاوت کوچکی با HTC 10 دیده می شود. محل قرارگیری فلاش دوربین حالا تغییره کرده و به بالای آن منتقل شده اما در همین حال، اسکنر اثرانگشت کماکان در بخش جلویی و پایینی دستگاه جای گرفته است. ضمناً در زیر این اسکنر نیز می توان پورت USB C را مشاهده نمود.

گفته می شود که موبایل Bolt، برای بازار انبوه ساخته نشده و تنها در اختیار یک اپراتور از یک کشور جهان قرار می گیرد. با این حال این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده اند و گذشته از رندر مورد بحث، صحبتی درباره مشخصات سخت افزاری HTC Bolt نیز به میان نیامده است. در نهایت، هنوز تاریخ عرضه دقیق این دستگاه مشخص نیست اما با توجه به جزییات تصویر، احتمالا باید منتظر رونمایی یا عرضه آن در تاریخ 18 اکتبر (27 مهرماه) باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • رضا آرین
    رضا آرین | ۱۱ مهر ۱۳۹۵

    از کجای اون تصویر پایین میشه دید که فاقد جک هدفونه؟؟؟!!!!

  • amir
    amir | ۱ مهر ۱۳۹۵

    چیکار جک هدفون دارین, فقط میخوان پول بکشن از ادما

  • حسن
    حسن | ۱ مهر ۱۳۹۵

    دیگه حذف جک رو الکی الکی استاندارد نکنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی