ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن WallRey؛ دنیایی از تصاویر پس زمینه زیبای HD برای اندروید

اگر از والپیپر قدیمی تلفن هوشمندتان دلزده شده و هر چه می گردید گزینه خوبی برای جایگزینی اش پیدا نمی کنید، شک نکنید که WallRey شما را به مراد دلتان می رساند. با داشتن آرشیو ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

اگر از والپیپر قدیمی تلفن هوشمندتان دلزده شده و هر چه می گردید گزینه خوبی برای جایگزینی اش پیدا نمی کنید، شک نکنید که WallRey شما را به مراد دلتان می رساند. با داشتن آرشیو عظیمی از ده هزار تصویر اچ دی، در وال ری برای هر سلیقه ای می توانید تصاویر پس زمینه فوق العاده زیبا و دلنشین پیدا کنید.

والپیپرهای این اپلیکیشن بر اساس موضوع دسته بندی شده اند؛ موضوعاتی مثل طبیعت، خوراکی ها، حیوانات، مردم، تکنولوژی و ... که هر کدام از آن ها شامل هزاران تصویر گوناگون می شوند. این تصاویر را می توانید در حافظه موبایل تان ذخیره کرده و از محیط وال ری مستقیما روی پس زمینه موبایل تان بنشانید.

تصاویر وال را حتی می توان به طور دستی هم جستجو کرد. مثلا اگر به دنبال والپیپری با رنگ غالب قرمز می گردید، کافیست در فیلد جستجوی اپ واژه Red را جستجو کنید تا دریایی از والپیپرهای حاوی اشیاء قرمز رنگ برایتان به نمایش در بیاید.

WallRey 2-w600

اما اگر عاشق تنوع هستید و موضوع خاصی برای والپیپرها در نظر ندارید، حتما به بخش های Explore و Collections اپلیکیشن سر بزنید. در بخش اکسپلور محبوب ترین والپیپرهای کاربران وال ری به طور رندوم به نمایش در می آیند، و بخش کالکشن همانطور که از نامش پیداست مجموعه ای از تصاویر مرتبط به هم با موضوعی واحد را در اختیارتان قرار می دهد.

هر عکسی که در وال ری بیابید را می توانید در حافظه موبایل ذخیره کنید، کاملا رایگان و بدون هیچ گونه معطلی. وال ری برای ارائه این والپیپرها هیچ هزینه ای از شما نمی گیرد و خوشبختانه در محیطش خبری از تبلیغات آزار دهنده نیست.

تنها گزینه پولی این اپلیکیشن قابلیت ایجاد آلبوم شخصی از والپیپرهای مورد علاقه شماست که فعال کردنش چندان ضروری هم به نظر نمی رسد. شاید گنجاندن این قابلیت تنها بهانه ای بوده که توسعه دهندگان اپلیکیشن راهی برای حمایت از محصول شان پیش پای کاربر بگذارند.

جالب است بدانید وال ری از اپلیکیشن والپیپر زنده Muzei هم پشتیبانی کرده و بعضی از تصاویر زیبای این مجموعه را هم به آرشیو خود اضافه می کند. تصاویر Muzei بیشتر شامل آثار نقاشی بزرگ تاریخ می شوند. اگر شیفته این آثار هستید، وال ری در این زمینه هم می تواند برایتان والپیپر پیدا کند.

اپلیکیشن وال ری به طور رایگان و برای پلتفرم اندروید منتشر شده. پس اگر می خواهید به پس زمینه گجت اندرویدی تان روح تازه ای ببخشید، به هیچ وجه از دانلود این اپلیکیشن غافل نباشید.

WallRey - Elegant HD wallpaper

WallRey - Elegant HD wallpaper

سازنده: Rey Pham قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    مثل چی حجم میخوره!!!

  • jafari
    jafari | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    من wallpapers Qhd رو نصب کردم فوق العاده است حتی عکس با رزولیشن Qhd هم داره

مطالب پیشنهادی