ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه 54 گوگل کروم می تواند ویدیو ها را در پس زمینه پخش کند

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام گشت و گذار در اینترنت، تمایل داشته باشید یک ویدیو را در پس زمینه پخش کنید و به مرور تب های دیگر بپردازید. در این صورت، ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام گشت و گذار در اینترنت، تمایل داشته باشید یک ویدیو را در پس زمینه پخش کنید و به مرور تب های دیگر بپردازید. در این صورت، خبر خوش اینکه چنین امکانی در نسخه ی بتای کروم 54 فراهم شده است.

تا امروز اگر تبی که درونش ویدیو در حال پخش بود را رها می کردید، پخش ویدیو هم متوقف می شد و لازم بود همواره روی همان صفحه باقی بمانید، اما حالا گوگل کروم این امکان را به شما می دهد که یک موسیقی، سخنرانی یا هر ویدیوی دیگری که تمایل دارید را در پس زمینه پخش کنید و حتی به بخش های دیگر مثل صفحه خانگی اندروید بروید.

گوگل می گوید مالتی مدیا به یکی از اصلی ترین بخش های اینترنت تبدیل شده و بر همین اساس در نسخه ی بعدی مرورگر کروم شاهد تمرکز بیشتری روی قابلیت های مربوط به این بخش خواهیم بود.

هرچند سازنده هنوز اعلام نکرده این قابلیت چه زمانی از حالت بتا خارج شده و در اختیار تمام کاربران قرار می گیرد، اما تردیدی وجود ندارد که آن روز کاربران بسیاری خرسند خواهند بود؛ کافی است تنها یکبار محتوای موجود برای گوش کردن روی وبسایت هایی مثل یوتوب را بررسی کنید تا برای شما هم مسجل شود جای چنین قابلیتی تا امروز چقدر خالی بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲ مهر ۱۳۹۵

    خیلی قابلیت کاربردیه من واقعا چندین بار به مشکل خورده بودم با نبود این امکان تو گوشیم

  • بیژن
    بیژن | ۱ مهر ۱۳۹۵

    مرورگر اینترنت خود گوشی سامسونگ از کروم بهتره. سرعتشم بیشتره.کاراییشم بیشتره... کروم رو حذف کردم

مطالب پیشنهادی