ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اپلیکیشن پیام رسان Allo را برای اندروید منتشر کرد

گوگل پیش از این خبر داده بود که در تابستان جاری تصمیم دارد اپلیکیشن پیام رسان Allo را برای اندروید منتشر کند و حالا، در آخرین روز تابستان بالاخره این اتفاق افتاد و پیام رسان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

گوگل پیش از این خبر داده بود که در تابستان جاری تصمیم دارد اپلیکیشن پیام رسان Allo را برای اندروید منتشر کند و حالا، در آخرین روز تابستان بالاخره این اتفاق افتاد و پیام رسان یاد شده برای کاربران سیستم عامل اندروید منتشر گشت.

این اپلیکیشن چند ماه پیش و در جریان کنفرانس Google I/O رونمایی شد و از رمزگذاری دوطرفه بهره می برد در حالی که کاربران قادر هستند پیام هایی خصوصی به شکل موقتی ارسال کنند. اما مهم ترین نکته ای که Allo را از سایر رقبایش متمایز می کند، هوش مصنوعی به کار رفته در آن است.

هوش مصنوعی در این اپلیکیشن به این گونه کار می کند که پس از دریافت پیام، خود اپلیکیشن پاسخ هایی را به شما پیشنهاد می دهد و مشخصاً این پاسخ ها با توجه به محتوای پیام دریافتی از سوی Allo برگزیده شده اند.

نکته جالب تر اینکه برای استفاده از اپلیکیشن مورد بحث، نیاز به داشتن حساب کاربری گوگل نیست. صرفاً کافیست با شماره تماس خود ثبت نام را انجام داده و اپ را فعال کنید. مانند سایر اپلیکیشن های پیام رسان.

می توانید اپلیکیشن Allo را از طریق این لینک دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • mohammad87
    mohammad87 | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    طبق معمول برای ایران در دسترس نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی