ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت دیگر کاربران را مجبور به دریافت ویندوز 10 نمی کند

مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows 10 (یا GWX) را برای همیشه حذف می کند. این حرکت در حالی انجام می شود که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۴۵

مایکروسافت امروز به روزرسانی جدیدی برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 دسکتاپ منتشر کرده که اپلیکیشن Get Windows 10 (یا GWX) را برای همیشه حذف می کند. این حرکت در حالی انجام می شود که امروز نزدیک به دو ماه از اتمام مهلت دریافت رایگان سیستم عامل ویندوز 10 می گذرد.

به گفته مایکروسافت، این به روزرسانی تازه «اپ Get Windows 10 و نرم افزار دیگری که به دریافت رایگان ویندوز 10 مرتبط است را حذف می کند». البته مشخص نیست که منظور مایکروسافت از نرم افزار دیگر چه بوده اما در هر صورت، پی سی شما دیگر نمی تواند ویندوز 10 را به صورت رایگان دریافت نماید.

getwindows10-w600

در صورتی که با GWX آشنایی ندارید باید گفت که این نرم افزار، یکی از آزاردهنده ترین اپلیکیشن های ویندوز 7 و 8.1 در دوران عرضه رایگان ویندوز 10 به شمار می رفت. اپلیکیشن مورد اشاره از هر روش و حقه ای برای متقاعد ساخت کاربران به دریافت رایگان پلتفرم اهالی ردموند استفاده می کرد که از جمله آنها می توان نشان دادن آیکن هشدار یا نمایش شمارش معکوسی تا روز 29 جولای 2016 (و اتمام مهلت) اشاره نمود.

در نهایت باید خاطر نشان کرد که هنوز برخی از کاربران قادر به دریافت رایگان ویندوز 10 هستند. در واقع در صورتی که کد ارجینال ویندوزهای 7 و 8.1 را در اختیار داشته باشید، امکان نصب ویندوز 10 هم وجود دارد. علاوه بر این، در صورتی که طی بازه زمانی یک ساله، پی سی خود را به ویندوز 10 آپدیت و سپس ویندوزی قدیمی تر را نصب نموده اید، اشتراک تان در ویندوز 10 دست نخورده باقی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۱ مهر ۱۳۹۵

    هر زمان بخواد دوباره رو سیستمتون نصب میکنه :|

مطالب پیشنهادی