ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در حال مذاکره با کمپانی Lit Motors است

گویا تلاش اپل برای ساخت یک خودروی تمام الکتریکی بسیار جدی است و شایعات و اخبار پشت سر هم، حکایت از همکاری این کمپانی با خودروسازان به نام دارد. پس از اعلام این خبر که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

گویا تلاش اپل برای ساخت یک خودروی تمام الکتریکی بسیار جدی است و شایعات و اخبار پشت سر هم، حکایت از همکاری این کمپانی با خودروسازان به نام دارد. پس از اعلام این خبر که کوپرتینویی ها قصد همکاری با مک لارن را دارند، شرکت نام برده هر گونه مذاکره ای را با اپل تکذیب کرد.

حالا اما نوبت به شرکتی کوچک تر و استارت-آپی موفق به نام Lit Motors رسیده است که عمده شهرت خود را مدیون ساخت موتورهایی با توان حفظ تعادل بوده.

به گفته نیویورک تایمز، اپل تعدادی از مهندسین اسبق Lit Motors را استخدام کرده و با آن ها مشغول همکاری است. شرکتی که با شعار «ما حمل و نقل آینده را امروز می سازیم» کار خود را آغاز کرد، با وسیله نقلیه ای به نام C-1 شناخته می شود؛ وسیله ای که نه کاملا موتورسیکلت است و نه خودروی کامل (تصویر فوق).

22APPLE-master768-w600

گفته می شود که مقامات هر دو شرکت با یکدیگر وارد مذاکره شده اند و شاید Lit Motors خرید بزرگ بعدی اپل باشد.

در شریور ماه بود که خبر رسید اپل تعدادی از کارکنان و مهندسان بخش پروژه تایتان خود را اخراج کرده است. اپل اما تاکنون در مورد این ماجرا اظهار نظر نکرده و بعید به نظر می رسد به این زودی، تیم کوک بخواهد زبان به سخن گشاید و از محصولات آینده شرکت بگوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Behdad Zixari
    Behdad Zixari | ۱ مهر ۱۳۹۵

    با سلام، من میخواستم تو خبر نامه سایت عضو بشم ، اما مثل اینکه مشکل داره

مطالب پیشنهادی