ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زاکربرگ قصد دارد تا پایان قرن 21، همه بیماری ها را درمان کند

در ادامه فعالیت های خیرخواهانه بنیاد چان زاکربرگ (نام فامیلی موسس فیسبوک و همسرش در کنار هم)، این زوج در نظر گرفته اند تا 3 میلیارد دلار برای مبارزه با بیماری ها به پژوهشگران اهدا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

در ادامه فعالیت های خیرخواهانه بنیاد چان زاکربرگ (نام فامیلی موسس فیسبوک و همسرش در کنار هم)، این زوج در نظر گرفته اند تا 3 میلیارد دلار برای مبارزه با بیماری ها به پژوهشگران اهدا کنند.

زاکربرگ گفته که قصد دارد تا پایان این قرن، تمام بیماری ها را درمان کند و جلو ابتلا به آن را بگیرد. از سرطان گرفته تا مشکلات قلبی، مشکلات روحی و هر نوع عفونتی که فکرش را کنید. رویایی که در عصر کنونی تقریبا بعید به نظر می رسد.

بخش اعظمی از این سرمایه به دانشگاه کالیفرنیا اهدا خواهد شد، جایی که با همکاری استنفورد و برکلی، تکنولوژی های نوآورانه جدیدی قرار است خلق شود.

زاکربرگ می گوید که طی تاریخ علم بشر، همیشه اتفاقات بزرگ زمانی رخ داده اند که ابزار جدیدی خلق شده و بشر توانسته به دانش، جور دیگری نگاه کند. به همین دلیل، 600 میلیون دلاری که قرار است هزینه ساخت این ابزارها شود قطعا بدون علت نیست.

این اقدام که ساعاتی پیش در دانشگاه کالیفرنیا صورت پذیرفت، مورد حمایت بزرگانی همچون بیل گیتس قرار گرفت. در آینده شاید عمر انسان طولانی تر شده، بیماری ها سرکوب شوند و حتی شاید برخی عمر جاویدانی پیدا کنند. کسی چه می داند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • majid310
    majid310 | ۳ مهر ۱۳۹۵

    خب اینم تا چند وقت دیگه میکشنش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی