ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Idealens K2 آشنا شوید؛ هدست واقعیت مجازی مستقل و بدون سیم چینی ها

تکنولوژی واقعیت مجازی بدون شک شرایط بسیار خوبی را سپری می کند و طی چند ماهی که از عرضه هدست های مبتنی بر آن می گذرد، بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است؛ اما اگر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

تکنولوژی واقعیت مجازی بدون شک شرایط بسیار خوبی را سپری می کند و طی چند ماهی که از عرضه هدست های مبتنی بر آن می گذرد، بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است؛ اما اگر یک ویژگی باشد که هدست های واقعیت مجازی از نبودش رنج می برند، امکان جا به جایی و استفاده از آنها در محیط های مختلف است.

در حال حاضر، برای استفاده از هدست های گران قیمتی مانند آکیلس ریفت یا HTC Vive، لازم است آنها را با کابل به پی سی یا لپتاپ قدرتمندی متصل سازید که سبب می شود به تجربه غایی مد نظرتان دست پیدا نکنید. اما حالا هدست واقعیت مجازی Idealens K2 وارد صحنه شده تا مشکلات رایج آکیلس ریفت و HTC Vive را با بدنه ای بدون سیم و باتری داخلی با طول عمری معادل 2 ساعت از بین ببرد.

کمپانی هایی نظیر Alienware یا HP تلاش بوده اند با تولید کوله پشتی های واقعیت مجازی، کامپیوتر مورد نیاز برای تجربه بازی های مبتنی بر این تکنولوژی را در کیفی کوچک جا داده و آن را با خود به هر نقطه حمل کنید. اما Idealens K2، از پردازنده و پردازشگر داخلی بهره می برد و شما را از حمل تجهیزاتی سنگین وزن بی نیاز می کند.

هدست مورد اشاره به نمایشگری OLED با رزولوشن 1080x1200 تجهیز شده و از کارت های مایکرو SD و بلوتوث پشتیبانی می کند. کمپانی سازنده این هدست مدعی شده که طراحی منحصر به فرد Idealens K2 سبب خواهد تا هنگام قرار دادن آن روی سر احساس آزردگی نکنید. ناگفته نماند که قیمت و تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی مورد اشاره کماکان نامشخص است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی