ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی آوای اول؛ اپلیکیشن اختصاصی همراه اول برای انتخاب آواهای انتظار

سال های سال در تماس های تلفنی عادت به شنیدن صدای بوقی داشتیم که لحظات انتظار برای برداشتن گوشی توسط فرد مقابل را پر می کرد. اما ایرانسل و همراه اول با سرویس های آهنگ پیشواز و آوای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

سال های سال در تماس های تلفنی عادت به شنیدن صدای بوقی داشتیم که لحظات انتظار برای برداشتن گوشی توسط فرد مقابل را پر می کرد. اما ایرانسل و همراه اول با سرویس های آهنگ پیشواز و آوای انتظار این رویه را برای همیشه تغییر دادند.

اگر در گذشته ثانیه های انتظار شما به تحمل یک بوق تماس بی روح سپری می شد، این روزها به لطف خدمات اپراتورها می توانید با شنیدن موسیقی از این انتظار لذت هم ببرید.

همراه اول برای آن دسته از مشترکین علاقه مند به سرویس آوای انتظار، اپلیکیشنی به اسم آوای اول طراحی کرده تا با آن بتوان راحت تر از سایر روش ها به جستجوی آواهای انتظار و فعال و غیر فعال کردن شان پرداخت.

Avaye Avval 1-w600

اگر تا حالا برای فعالسازی آوای انتظار از کدهای پیامکی استفاده می کردید، بهتر است این روش را فراموش کنید. آوای اول دسترسی به آهنگ ها را به ساده ترین کار ممکن تبدیل کرده. در واقع آوای انتظار در حکم ویترینی مجازی است برای آن که آواهای انتظار را به تفکیک سبک و خواننده و فضای موسیقی پیدا کنید.

اگر آوای انتظار خاصی را در ذهن دارید، بخش جستجوی آوای اول در اختیار شماست. فقط کلیدواژه درست را به آن بدهید تا اپلیکیشن در کسری از ثانیه نتایج را بیابد. اگر هم آهنگ خاصی در ذهن تان نیست، شاید دسته بندی های اپلیکیشن بتواند در یافتن یک آوای انتظار خوب کمک تان کند.

بزرگترین مزیت آوای اول همین دسته بندی هاست. آواهای انتظار در این اپ بر اساس سبک، خواننده و حالات روحی دسته بندی شده اند. حتی علاقه مندان به موسیقی محلی هم دسته بندی ویژه ای برای انتخاب آوای انتظار از موسیقی های ترکی و کردی و خراسانی و ... دارند.

Avaye Avval 2-w600

ضمنا هر آهنگی که برای آوای انتظار به دل تان نشست را هم می توانید پیش از فعالسازی بشنوید. کنار هر آهنگ به غیر از دکمه پخش پیش نمایش، یک دکمه فعالسازی هم قرار گرفته تا با فشردنش کد USSD مخصوص آن به همراه اول ارسال شده و آوای انتظار جدید با بوق معمولی جایگزین گردد.

خوشبختانه با آوای اول غیر فعال کردن آوای انتظار هم کار آسانی است. در منوی کشویی اپ یک گزینه اختصاصی برای این کار در نظر گرفته شده تا با یک لمس ساده بتوانید فرآیند غیر فعال کردن را انجام بدهید.

اضافه کردن آهنگ های محبوب به بخش آواهای من هم از دیگر خصوصیات مفید اپلیکیشن آوای اول به شمار می آید. این اپلیکیشن اختصاصا برای پلتفرم اندروید منتشر شده اما هنوز خبری از ارائه آن برای کاربران iOS به گوش نمی رسد.

چنان چه از آوای انتظار همراه اول استفاده می کنید و نمی خواهید زمان زیادی برای فعال سازی یا تعویض آن بگذارید، دانلود اپلیکیشن آوای اول را به شما توصیه می کنیم.

آوای اول

آوای اول

سازنده: همراه اول قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی