ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Circle SideBar؛ راهی آسان برای دسترسی سریع به اپلیکیشن ها

راه های دسترسی سریع به اپلیکیشن های اندروید بسیار زیادند. در ساده ترین حالت می توانید آیکن اپ های دلخواه تان را در صفحه خانه بگذارید. دسترسی سریع تری می خواهید؟ ویجت های نوار ابزار و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

راه های دسترسی سریع به اپلیکیشن های اندروید بسیار زیادند. در ساده ترین حالت می توانید آیکن اپ های دلخواه تان را در صفحه خانه بگذارید. دسترسی سریع تری می خواهید؟ ویجت های نوار ابزار و حتی لانچرهای گوناگون می توانند به کمک تان بیایند.

اگر باز هم به سرعت این روش ها قانع نیستید، شاید Circle SideBar بتواند چاره کارتان باشد. این اپلیکیشنی ویجتی کشویی است که در لبه نمایشگر موبایل خود را پنهان می کند. در هر قسمتی از اندروید که لازمش داشتید، کافیست با یک سوایپ ساده آن را بیرون بکشید تا در صفحه ای چرخان به اپلیکیشن های دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

صفحه چرخان Circle SideBar کاملا قابل شخصی سازی است؛ چه برای اپ هایی که قرار است رویش پدیدار شوند و چه شیوه ای که آن را بیرون می کشید. این ویجت یا نوار جانبی را می توانید در لبه راست یا چپ نمایشگر دستگاه بگذارید، و حتی برای بیرون آوردنش محدوده سوایپ مشخصی در نظر بگیرید.

23-w600

در واقع آنقدر باید با تنظیمات ویجت بازی کنید که حساسیت آن نسبت به سوایپ کاملا مطابق انتظارتان شود. پس از آنکه حساسیت به سوایپ Circle SideBar را به دقت تنظیم کردید هم نوبت به شخصی سازی محتوای آن می رسد.

Circle SideBar به طور پیش فرض آخرین اپ هایی که باز شده اند را به نمایش در می آورد، اما می توانید این رویه را تغییر دهید. مثلا اپلیکیشن هایی را برای نمایش دائمی روی صفحه چرخان در نظر بگیرید، یا یک سری اپ ها که تمایلی به دیدن شان ندارید را در فهرست سیاه اپ بگذارید.

جالب این که آیکن اپلیکیشن های صفحه چرخان را هم می توان تغییر داد. برای این کار می توانید از پکیج های آیکن شخص ثالث استفاده کنید. به غیر از این سایز آیکن ها را هم می توانید دستکاری کنید.

شخصی سازی اپلیکیشن ها یکی از مزایای بزرگ این ویجت محسوب می شود. مثلا زمانی را در نظر بگیرید که خواستار جابجایی سریع بین چند پیام رسان هستید. سرعت انجام این کار با Circle SideBar به مراتب بیشتر از آن است که در میان انبوه تب های پنجره مالتی تسکینگ به دنبال اپ مد نظرتان بگردید.

Circle SideBar را می توانید به رایگان در کلیه گجت های مبتنی بر اندروید 4.1 به بالا نصب و از سهولت دسترسی به اپ ها با آن لذت ببرید.

Circle SideBar

Circle SideBar

سازنده: !Zeeshan قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۳ مهر ۱۳۹۵

    من Apps Edge دستگاه های سامسونگ رو ترجیح میدم بنظرم بسیار کاربردی اند. به ویژه Contact Edge به شخصه 55 تا شورتکات نرم افزار تو صفحه اصلی و اولیه لانچرم (Apex) هست با استفاده از لانچر که 9 تاشون شورتکات تماس مستقیم اند و دوست داشتم حداقل شورتکات تماس به اپلیکیشن ها اختصاص بدم و از چیزی مانند قابلیت ادج سامسونگ استفاده کنم. گوشیم نوت 5 هست

  • BVB
    BVB | ۳ مهر ۱۳۹۵

    کپی از قابلیت PIE کاستوم رام هاست

  • سجاد احمدی
    سجاد احمدی | ۳ مهر ۱۳۹۵

    از آندروید پنج به بالا این قابلیت خودش وجود داره

    • Meysam-Tn2
      Meysam-Tn2 | ۳ مهر ۱۳۹۵

      ماذا فازا

    • سجاد احمدی
      سجاد احمدی | ۶ مهر ۱۳۹۵

      باور کنید یا نکنید من ک از کاستوم رام استفاده میکنم از پنج به بالا وجود داشت این قابلیت ? نیاز به این همه دیس لایک نبود

مطالب پیشنهادی