ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه بعدی Assassin’s Creed متحول می شود؛ احتمالا باید تا سال 2018 منتظر باشید

Assassin's Creed یکی از محبوب ترین عناوین استودیو یوبیسافت است. در حالی که این بازی روند انتشار هر ساله رو پیش گرفته بود، شرکت سازنده تصمیم گرفت امسال را بدون قاتل های حرفه ای پشت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

Assassin's Creed یکی از محبوب ترین عناوین استودیو یوبیسافت است. در حالی که این بازی روند انتشار هر ساله رو پیش گرفته بود، شرکت سازنده تصمیم گرفت امسال را بدون قاتل های حرفه ای پشت سر گذاشته، تا بلکه بتواند دستی به سر و روی این فرنچایز (که دچار یکنواختی شده بود) بکشد. بر اساس گفته های مدیر یوبیسافت، اساسینز کرید بعدی به محض اتمام مراحل ساخت روانه بازار خواهد شد.

Yves Guillemot (ایو گیمو) مدیر استودیو یوبیسافت در گفت و گویی با وب سایت گیم اسپات دلایل صرف نظر کردن از سال جاری و اینکه چرا بهترین زمان ممکن برای این حرکت بوده را توضیح داده است. بنا بر گفته های گیمو، بازی اساسینز کرید جدید (که شایعه شده با نام Empire به معنای امپراطوری منتشر خواهد شد) از پتانسیل فوق العاده ای بهره مند خواهد بود و توانایی ایجاد یک انقلاب مهم در این فرنچایز را دارد.

«آنچه ما در مراحل توسعه اساسینز کرید بعدی دیده ایم، فرصت بی نظیری برای حرکت به مرحله بعدی این فرنچایز است. در نتیجه تصمیم گرفتیم هر مقدار زمان که لازم است را در اختیار تیم سازنده قرار داده تا تجربه ای شگفت انگیز خلق کنیم. این اتفاق کاری بس دشوار است، چرا که عناوین دیگری نیز در دست توسعه داریم. پتانسیل بالایی برای تحول و انقلاب اساسینز کرید وجود دارد، در نتیجه گفتیم بهتر است از انتشار قطعی سال جاری صرف نظر کرده و با فرصت بیشتر، خروجی بهتر و با کیفیت تری داشته باشیم.»

وقتی در مورد معنای «هر مقدار زمان که لازم است» سوال شد، گیمو پاسخ داد «اساسینز کرید بعدی هر موقع آماده باشد و بدانیم تجربه کاملی ساخته ایم منتشر می شود.» آیا به این معنا که صرفا سال 2017 میلادی تاریخ حتمی عرضه نخواهد بود؟ «بله دقیقا، هر زمانی که محصول آماده باشد.»

یوبیسافت فعلا قید عرضه مرتب این فرنچایز محبوب را زده، اما نه به این معنا که در سال جاری هیچ اساسینز کریدی نخواهیم دید. فیلم سینمایی Assassin's Creed (تریلر) با نقش آفرینی مایکل فسبندر، ماریون کوتیلارد و جرمی آیرونز در تاریخ 21 دسامبر سال جاری (1 دی) در ایالات متحده امریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Home magazine beh gostar
    Home magazine beh gostar | ۱۰ مهر ۱۳۹۵

    یک خورده از Naughty Dog یاد بگیرن اینا

  • نیما
    نیما | ۳ مهر ۱۳۹۵

    امیدوارم این تحولش مثل تحول unity نباشه
    رایانه های گیمینگ ۲۰ فریم میدادن با تنظیمات متوسط ?

  • | ۳ مهر ۱۳۹۵

    این حرفو قبل از هرکدوم از نسخه هاش میزنن یکی این یکی کالاف

مطالب پیشنهادی