ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی انتقام سلاطین؛ جنگجویان صحرا

بازی های زیادی نیستند که بتوانند با ساخته معروف استودیو سوپرسل رقابت نمایند. Clash of Clans نه تنها موفقیت های گوناگونی به دست آورد، توانست الگوی ساخت عناوین زیادی هم قرار بگیرد. شاید بیراه نباشد ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

بازی های زیادی نیستند که بتوانند با ساخته معروف استودیو سوپرسل رقابت نمایند. Clash of Clans نه تنها موفقیت های گوناگونی به دست آورد، توانست الگوی ساخت عناوین زیادی هم قرار بگیرد. شاید بیراه نباشد بگوییم امروزه سبک استراتژی اسمارت فون ها زیر سایه این بازی قرار گرفته و به همین خاطر کمتر سازنده ای جرئت می کند تا به رقابت با ساخته سوپرسل بپردازد.

بنابراین اگر استودیوهای بازیسازی بخواهند عنوانی از سبک استراتژیک بسازند، معمولا رو به المان های متفاوت می آورند. اتفاقا چند روز پیش به معرفی یکی از بهترین آثار همین سبک با نام Auralux: Constellations پرداختیم که با نوآوری و ساده سازی های گوناگون به موفقیت رسید. با این وجود همان طور که ابتدا گفتیم، همچنان هستند بازی هایی که با پرداخت به المان های کلیشه ای استراتژی توانستند راه خود را از ساخته سوپرسل جدا کنند.

انتقام سلاطین
پیش از شروع بازی می توانید بین چندین قهرمان یکی را انتخاب کنید. بد نیست بدانید سربازها به سه دسته تقسیم می شوند: کمان دار، پیاده نظام و سواره. خوشبختانه هر کدام از این گروه ها نیروهای گوناگونی داشته و بسته به استراتژی های خود می توانید آن ها را پرورش دهید.

Clash of Kings را می توانیم یکی از همین بازی ها بنامیم که تاکنون میلیون نفرها را سرگرم خود نموده است. استودیو نیترو تکنولوژی هم با الهام از همین عنوان توانسته به ادعای خودش نخستین بازی استراتژی به زبان فارسی را منتشر کند. اگر دوست دارید بدانید که آیا وقت آن رسیده تا بربرها را فراموش کرده و به صحرای خونین قدم بگذارید، با ما و معرفی «انتقام سلاطین» همراه باشید.

پیش از پرداخت به المان های بازی، بد نیست بدانید که انتقام سلاطین فارسی شده عنوان Revenge of Sultans بوده و نیترو تکنولوژی تنها به بومی سازی بازی روی آورده تا بازیکن های ایرانی بهترین تجربه ممکن را داشته باشند. بیایید از این مقدمه چینی ها فاصله بگیریم و به معرفی این عنوان بپردازیم. انتقام سلاطین نبرد بین صحرانشین ها را روایت می کند؛ جایی که قبیله های گوناگونی وجود داشته و انسان ها کنار رویایی با دشمنان باید مراقب موجودات عجیبی هم باشند.

انتقام-سلاطین
برای پیشرفت تنها به ارتقا ساختمان ها متکی نشوید. با ورود به بخش تحقیقات می توانید قسمت های گوناگون قبیله خود را هم بهبود بخشید. مکانیزم های حمله انتقام سلاطین با کلش آو کلنز متفاوت است؛ اینجا برای رسیدن سربازان به پایگاه دشمن باید دقایقی [بسته به فاصله قبیله شما تا منطقه مورد نظر] صبر کنید و مبارزات توسط هوش مصنوعی انجام می شوند.
شما هم نقش یکی از شاهزاده های همین قبیله ها را دارید. مکانیزم های گیم پلی انتقام سلاطین از المان های کلیشه ای سبک استراتژی پیروی می کند؛ با ساخت ساختمان های گوناگون منطقه خود را گسترش داده و برای پبروزی به بازیکن های دیگر بپیوندید. کنار این می توانید با حمله به قبیله های بازیکن ها یا موجودات عجیب صحرا، تجهیزات و تجربه به دست بیاورید.

سوال اینجاست عنوانی با این کلیشه ها چگونه می تواند بازیکن ها را سرگرم نماید. جدا از گستردگی تعداد دشمن ها و قابلیت های پیشرفت فراوان، بازی سعی می کند تا با جایزه های گوناگون مخاطب را پای تجربه خود بنشاند. ساده تر بگوییم، انتقام سلاطین به هر بهانه ای به بازیکن هدیه می دهد. جالب اینجاست تعداد جایزه ها هم زیاد بوده و هر وقت که خواستید قابلیت استفاده از آن ها را خواهید داشت.

انتقام سلاطین - بازی موبایل
برای حمله کافیست تا نقشه جهان را آورده و به هر جایی که خواستید لشکرکشی کنید. مراقب باشید که هنگام نبرد نباید قبیله را بی دفاع بگذارید. این نکته را اضافه نمایین با وجود این که بازی به خوبی فارسی سازی شده، بعضی جملات مشکلات نگارشی عجیبی دارند که امیدواریم با بروزرسانی های بعدی برطرف شوند.

طبیعتا وجود هدیه ها می تواند تا روی سرعت پیشرفت و انجام ماموریت های گوناگون هم تاثیر گذار باشد. به همین خاطر و کنار سرعت مناسب ساخت و ساز که موجب می شوند به هر بهانه ای تجربه بازی را ادامه دهید، انتقام سلاطین ریتم خود را حفظ می کند. تمام این حرف ها را زدیم تا به همین جمله برسیم: بازی های سبک استراتژی چون نیازمند صبر و دقت هستند، می توانند خسته کننده شوند.

با این وجود استودیوها با اضافه سازی المان هایی سعی می کنند تا ریتم عناوین خود را ثابت نگه داشته و همچنان هیجان را حفظ نمایند. انتقام سلاطین یکی از همین بازی ها که این روزها کمیاب شده اند، است. توضیحات بیشتر را همراه تصاویر داده ایم بنابراین حرف های خود را به پایان رسانده و برای سخن پایانی یک جمله می گوییم؛ اگر از ساخته سوپرسل خسته شده اید شاید انتقام سلاطین با محیط فارسی و بازیکن های ایرانی گزینه خوبی باشد.

انتقام سلاطین

انتقام سلاطین

سازنده: نیترو تکنولوژی قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 74.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • shin
    shin | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    سوال من این هست که چطور بازی رو بومی کردن؟ سورس رو خریداری کردن؟ چون بازی متن باز نیست. یا اینکه فایل نصبی رو مهندسی معکوس کردن؟ هر کدوم از این دوحالت یک کار نادرست هست و خوبه که دیجیاتو که برنامه رو معرفی کرده به این نکته توجه داشته باشه که چی رو داره تبلیغ میکنه و این موضوع رو روشن کنه.

  • roman
    roman | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

    سوپرسل که کلش آف کلنز رو ساخت زاروان رو ساختن و الکس استدیو هم که کلش آف کینگز رو ساخت اینو ساختن?واقعا که ....?یکم خلاقیت به خرج بدین

  • fardad Fateh
    fardad Fateh | ۵ مهر ۱۳۹۵

    یه کپی فجیع از clash of kings

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۴ مهر ۱۳۹۵

    واقعا متاسفم که بعضی ها هنوز تو 200 سال پیش موندن با این طرز فکر های غلط

    • parsa zarei
      parsa zarei | ۴ مهر ۱۳۹۵

      چرا نمی فهمی عمو؟عربا ما رو ادم هم حساب نمیکنن ....وقتی کسی بهت اهمیت نمیده نباید بهش اهمیت بدی

  • bagher
    bagher | ۴ مهر ۱۳۹۵

    نصبش کردم خوب بود.دمشون گرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی