ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیتونز به زودی نسخه های شنیداری از اخبار رسانه های معتبر را منتشر می کند

این طور به نظر می رسد که اپل در حال آماده سازی مجموعه جدیدی در آیتونز است، و طبق معمول خبرهای این اقدام زودتر از موعد به بیرون درز کرده اند. به تازگی در مجموعه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

این طور به نظر می رسد که اپل در حال آماده سازی مجموعه جدیدی در آیتونز است، و طبق معمول خبرهای این اقدام زودتر از موعد به بیرون درز کرده اند. به تازگی در مجموعه پادکست های iTunes عناوینی با عبارت «Spoken Edition» یا «نسخه گویا» به چشم می خورند، که در واقع نمونه ساده شده ای از اپلیکیشن های اصلی هستند.

time-spoken-edition

با استفاده از این برنامه ها، کاربران می توانند نسخه شنیداری از اخبار یا محتوای نوشتاری را گوش بدهند، ضمن اینکه در حالت عادی قادر به مطالعه این اخبار به صورت معمول نیز خواهند بود. در بررسی اولیه، ظاهراً نسخه های گویا از چندین برند رسانه ای معتبر برای آیتونز تدارک دیده شده اند.

البته اپل به سرعت این موارد را غیرفعال کرد، اما همین چند لحظه کافی بود تا وب سایت های خبری به حضور نام های بزرگی چون Wired و Time در کنار Mic و Forbes و غیره در میان پادکست های خبری پی ببرند.

itunes-spoken-edition

ظاهراً زمانی که توضیحات فایل را مشاهده کنید، نام SpokenLayer به عنوان تأمین کننده آن درج شده. این سرویس، نسخه های صوتی عبارات نوشتاری را تهیه و توزیع می نماید. مدیرعامل این کمپانی اعلام کرده که آنها محتوای صوتی هرکدام از رسانه ها را نسبت به دیگران متمایز ساخته اند، به گونه ای که کاربر می تواند آنها را از یکدیگر تشخیص دهد.

spoken-layer

البته با مشارکت رسانه ها و کمپانی SpokenLayer درآمد تبلیغاتی حاصل بین آنها تقسیم خواهد شد، اما اگر این نسخه ها مورد استقبال بیشتر کاربران قرار گیرد، همه طرفین قرارداد منتفع می گردند. طبق گفته منابع خبری، این برنامه ها از اوایل اکتبر به صورت رسمی در دسترس علاقه مندان قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی