ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن های مایکروسافت از ابتدا روی موبایل Moto M لنوو نصب خواهند شد

ماه گذشته در خبر ها خواندید مایکروسافت و لنوو به توافقی در زمینه استفاده مشترک از پتنت هایشان دست یافته اند، که به لنوو اجازه می دهد از اپلیکیشن های انحصاری ردموندی ها روی برخی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

ماه گذشته در خبر ها خواندید مایکروسافت و لنوو به توافقی در زمینه استفاده مشترک از پتنت هایشان دست یافته اند، که به لنوو اجازه می دهد از اپلیکیشن های انحصاری ردموندی ها روی برخی از دیوایس های اندرویدی اش استفاده کند.

طبق گزارشی که امروز منتشر شده، اولین تلفن همراهی که به این نرم افزارها مجهز خواهد شد، موبایل Moto M است که با نام رمز Kung Fu توسعه می یابد.

ظاهراً این اسمارت فون در دو مدل تولید می شود، یکی با شماره مدل XT1662 مخصوص کشور چین است، اما نمونه دیگر بین المللی خواهد بود و در دیگر کشورهای آسیایی نیز وارد بازار خواهد شد.

طبق اخبار موجود، مدل بین المللی موبایل Moto M لنوو به صورت پیش فرض از نرم افزارهای مایکروسافت آفیس، اسکایپ و وان درایو برخوردار است. البته هنوز مشخص نیست مدل دیگر که مخصوص بازار چین طراحی شده نیز چنین اپلیکیشن هایی را در خود می بیند یا خیر.

Moto-M-XT-1662-leaks-w600

لازم به ذکر است طبق تصاویری که چندی پیش منتشر شد، مدل XT1662 از موبایل Moto M به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی مجهز خواهد بود. همچنین 4 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده.

این اسمارت فون از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود، ضمن اینکه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی آن تعبیه گشته.

حال باید دید استراتژی مشترک لنوو و مایکروسافت می تواند نتیجه بهتری را برای آمار فروش موبایل های کمپانی چینی رقم بزند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی