ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و رونمایی از یک کهکشانی دیگر؛ گلکسی On8 رسما معرفی شد

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، حتما در جریان هستید که ظرف یک هفته گذشته، سامسونگ تبلیغات جسته و گریخته ای را برای موبایل گلکسی On8 انجام داده و با انتشار پوستری کاربران را از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، حتما در جریان هستید که ظرف یک هفته گذشته، سامسونگ تبلیغات جسته و گریخته ای را برای موبایل گلکسی On8 انجام داده و با انتشار پوستری کاربران را از معرفی قریب الوقوع این موبایل قدرتمند که البته برای بازار آسیا ساخته شده باخبر ساخته.

حالا این غول فناوری کره ای مشخصات و قیمت موبایل یاد شده را منتشر ساخته و وعده داده که آن را در تاریخ یازدهم مهرماه به بازار عرضه می کند.

گلکسی On8 نمایشگری AMOLED با ابعاد 5.5 اینچ و رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل دارد و از یک چیپست هشت هسته ای با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز و همچنین سه گیگابایت رم بهره می گیرد.

این موبایل همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و حافظه داخلی اش به 32 گیگابایت محدود می گردد که البته از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقاء است. گفتنی است که این کهکشانی جدید همراه با اندروید 6.0 مارشملو از جعبه اش خارج می شود.

امکانات عکاسی و فیلم برداری این موبایل هم به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلش LED و گشودگی دهانه لنز f/1.9 با قابلیت فیلم برداری 1080p خلاصه می گردد و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم می توانید از دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی آن بهره بگیرید. این اسمارت فون از شبکه 4G پشتیبانی می کند و انرژی مورد نیازش را هم از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

در مورد قیمت و تاریخ عرضه دستگاه هم باید بگوییم که در تاریخ یازدهم مهر ماه با قیمت 240 دلار به بازار عرضه می شود. البته باز هم لازم است اشاره کنیم که این اسمارت فون صرفا برای بازارهای آسیایی ساخته شده و آنطور که گفته می شود قیمت آن در هند از این رقم بیشتر خواهد بود.

samsung-galaxy-on8-launched

galaxy-on8-teaser

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Paradoxical
    Paradoxical | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    بنظرتون این گوشی به ایران عرضه میشه؟
    اگه نه که جی ۷ پرایم بخرم منتظرش نمونم!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی