ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی نسخه موبایل NBA 2K17؛ توپ و تور

همان گونه که الکترونیک آرتز را پادشاه کنونی شبیه ساز فوتبال می نامند، 2K Games هم برازنده همین لقب برای ورزش بسکتبال است. با وجود این که NBA 2K های این کمپانی هیچگونه رقیب قدرتمندی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

همان گونه که الکترونیک آرتز را پادشاه کنونی شبیه ساز فوتبال می نامند، 2K Games هم برازنده همین لقب برای ورزش بسکتبال است. با وجود این که NBA 2K های این کمپانی هیچگونه رقیب قدرتمندی ندارند، اما استودیو سازنده هر ساله دست به بهبود عنوانش می زند تا تجربه ای بهتر به بازیکن ها هدیه بدهد. جالب اینجاست اگر از مخاطب های این ورزش نباشید، باز تجربه ای فراموش نشدنی از NBA 2K خواهید داشت.

بودند هم کاربرهایی که با همین بازی به بسکتبال علاقه مند شدند. خوشبختانه چند سالی است که 2K Games تصمیم گرفته با انتشار عنوان خود روی اسمارت فون ها، بازیکن هایی بیشتری را به سمت NBA 2K بکشاند. چند روزی است قسمت جدید بازی برای تلفن های هوشمند منتشر شده و ما هم تصمیم گرفتیم نگاهی به آن بیاندازیم. اگر دوست دارید بیشتر با ورژن اسمارت فون NBA 2K17 آشنا شوید، معرفی امروز را از دست ندهید.

NBA 2K17-mobile
نمایی از چهار بخش گیم پلی NBA 2K17 که با هر کدام می توانید تجربه ای متفاوت برای خود به ارمغان بیاورید.

از همین ابتدا بگوییم که انتظار انقلاب نداشته باشید. بازی تغییراتی کرده اما تمام این بهبودها همگام با المان های پیشین بوده اند. NBA 2K17 همانند گذشته یک هدف را نشانه گرفته است؛ بسکتبال واقعی را تجربه کنید. بنابراین تمام اتفاقات این ورزش را با ساخته 2K Games شاهد خواهید بود. ماجراجویی بازیکن ها با بخش My Creation آغاز می شود، جایی که می توانید کاراکتر خود را با گزینه های گوناگونی بسازید.

پس از این کار نوبت به My Crarrer می رسد؛ بخش داستانی و محبوب NBA که راهش را به ورژن موبایل هم باز کرده است. اینجا با کاراکتری که ساختید به یک ماجراجویی هیجان انگیز رفته و باید او را برای پیوستن به تیم های بزرگتر یاری کنید. شاید خبری از المان های داستانی ورژن کنسولی نباشد، ولی همچنان به خاطر قابلیت افزایش توانایی های بازیکن که بهبود هم یافته، ساعات زیادی را پای این قسمت خواهید گذراند.

My Career تنها بخش هیجان انگیز NBA 2K17 نیست. می توانید با بقیه بازیکن ها به مسابقه پرداخته یا مربی گری تیم مورد علاقه خود را برعهده بگیرید. بازی های دوستانه هم که جای خود دارند. تمام این قسمت های دست به دست هم می دهند تا NBA 2K17 را یکی از گسترده ترین عناوین ورزشی اسمارت فون ها بنامیم. اکنون که به توضیحات گیم پلی پرداختیم بیایید نگاهی به پیشرفت های این بخش بیاندازیم.

NBA 2K17 - game
بهبود دریبلینگ، امتیازات پرشی، کنترل توپ ها و تیم های جدید برای یورو لیگ از بقیه المان های مثبت NBA 2K17 هستند.

2K Games مکانیزم های کنترل بازیکن ها را دست خوش تغییراتی نموده تا تجربه ای ساده تر داشته باشید. بررسی کاربرها را که نگاه می کردیم، متوجه شدیم بعضی ها هنوز نتوانسته اند با جای دکمه های NBA 2K17 کنار بیایند. اگر از این دسته افراد هستید، می توانید چگونگی کنترل بسکتبالیست ها را همانند گذشته نمایید. جدا از این که استفاده از یک کنترلر فیزیکی برای داشتن تجربه ای بهتر هم پیشنهاد می شود.

از دیدگاه گرافیکی NBA 2K17 را می توانیم بهترین عنوان بسکتبالی اسمارت فون ها بنامیم. متاسفانه بازی از باگ هایی رنج می برد ولی با طراحی مناسب شخصیت ها، انیمیشن های فوق العاده حرکت آن ها و گیم پلی روانش تجربه ای به مراتب بهتر از گذشته را به ارمغان می آورد. امیدواریم با آپدیت های بیشتر، 2K Games عنوان خود را که با قیمت بالای 7.99 دلار منتشر شده، به جایگاه واقعی اش برساند.

NBA 2K17 - ios
بد نیست بدانید چند هفته پیش عنوانی با نام My NBA 2K17 هم به انتشار رسید؛ یک بازی کارتی که اپلیکیشن همراه نسخه کنسولی NBA 2K17 هم است.
NBA 2K17-android
تصویری که می بینید مربوط به بخش Backtop است. اینجا می توانید رقابت های تک نفره، دو نفره تا پنج نفره داشته باشید. متاسفانه هنوز بعضی قسمت های بازی همانند نام مربی ها نسبت به دنیای واقعی بروز رسانی نشده اند.
NBA 2K17

NBA 2K17

سازنده: 2K قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2910 / 2600 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • MasoudZ
    MasoudZ | ۸ مهر ۱۳۹۵

    فارسروید کاملا مطمئنه داداش ازش دانلود کن?

  • mohammad2441
    mohammad2441 | ۷ مهر ۱۳۹۵

    من میخوام بگیرم از فارسروید یا APKtops ای جایی...میخواستم بدونم نسخه هایی که این سایت ها میذارن اصل هستن و ویروسی چیزی ندارن آخه امنیت گوشیم برام خیلی مهمه و وقتی میخواستم نصب کنم یکی از دسترسی هاش دسترسی به بلوتوث بود و میخواستم بدونم شما به این منبع ها اعتماد میکنید و ازش دالنود میکنید یا نه کار دیگه ای رو برای دانلود یا خرید بازی های پولی انجام میدید؟؟؟

    • MasoudZ
      MasoudZ | ۷ مهر ۱۳۹۵

      داداش فقط و فقط از فارسروید بگیر من دو ساله از فارسروید دانلود میکنم خداییش از گوگل پلی مطمئن تره

    • Abbas karimi
      Abbas karimi | ۸ مهر ۱۳۹۵

      Apktops هم خوبه ولی farsroid از همه به روز تره
      همین NBA رو هنوز به ۲۰k دانلود تو پلی نرسیده گذاشت برای دانلود (بخواد هم وقت نمی کنه ویروسی اش کنه خخخخ)

  • محمد امین زائری
    محمد امین زائری | ۷ مهر ۱۳۹۵

    من نصب کردم ولی با گوشی سخته nba بازی کردن ، بازم فیفا میشه یکاریش کرد ولی اینو نمیشه من نمیتونم باهاش بازی کنم همش اشتباهی دستم به چیزای دیگه

  • Abbas karimi
    Abbas karimi | ۷ مهر ۱۳۹۵

    من نصب کردم
    جز صداش مشکل خاصی ندیدم توش که اون هم رفع میشه قعا، الان تازه ورژن اولشه.
    پ.ن: کسی لینکی برای آموزش داره؟ مثل آموزش دریبل زدن، انواع شوت ها و ...

  • pouya bakhtiari
    pouya bakhtiari | ۷ مهر ۱۳۹۵

    خیلی خوبه ولی حجمش خیلی زیاده

مطالب پیشنهادی