ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پس از ادغام ۳۰ مخابرات استانی با شرکت مخابرات ایران، نوبت به همراه اول می رسد

پیش تر به اطلاعتان رساندیم که قرار است همراه اول با شرکت مخابرات ایران ادغام شود. حال مدیرعامل اپراتور اول ارتباطی کشورمان در این خصوص و پیرامون برخی برنامه های دیگر همراه اول به تشریح اطلاعات بیشتری ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۷ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

پیش تر به اطلاعتان رساندیم که قرار است همراه اول با شرکت مخابرات ایران ادغام شود. حال مدیرعامل اپراتور اول ارتباطی کشورمان در این خصوص و پیرامون برخی برنامه های دیگر همراه اول به تشریح اطلاعات بیشتری پرداخته است.

ادغام با شرکت مخابرات

صدوقی درباره ی نقشه ی راه ۵ ساله ی مخابرات و ادغام همراه اول در این شرکت اظهار داشته است: «ره نگاشت ۵ ساله ی مخابرات ارائه شده است و باید طبق برنامه ریزی صورت گرفته، اقدامات لازم برای ادغام فراهم شود؛ هر چند جمع آوری صف در بورس کار ساده ای نیست و باید هماهنگی هایی انجام شود».

وی افزوده است: «در مرحله ی اول ۳۰ مخابرات استانی در مخابرات ایران ادغام می شوند و بعد از آن نوبت به همراه اول می رسد».

ترابردپذیری

مدیر عامل اپراتور اول اعلام کرده طی مدت اجرای طرح ترابردپذیری، کمتر از ۲۰ هزار نفر از همراه اولی ها اپراتور خود را تغییر داده اند که به گفته ی او در این مدت نیز حدود ۲۰ درصد از آنها به شبکه ی همراه اول بازگشته اند».

توسعه ی اینترنت نسل ۴.۵

صدوقی در خصوص برنامه های همراه اول برای توسعه ی ارتباط نسل ۴.۵ اظهار کرده است: «طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نصب حدود ۱۱ هزار سایت برای ارائه ی این خدمات برنامه ریزی شده که در شهریور ماه بیش از ۱۱۰۰ سایت نصب شده و اکنون مشترکان در صورت دسترسی به دستگاه های حمایت کننده از این خدمات، توان دانلود بیش از ۴۰۰ مگابیت بر ثانیه را خواهند داشت».

اپراتور های مجازی

مدیرعامل همراه اول در خصوص متقاضیان اپراتوری مجازی تلفن همراه نیز گفته است: «طی شش هفت ماه اخیر منتظر جمع بندی موافقت های اصولی صادر شده توسط رگولاتوری بودیم و لذا بعد از این فرآیند، جلسه ی جامعی را با تمامی متقاضیان برگزار کردیم. در جلسه ای که برگزار شد سیاست ها و خط مشی همراه اول را برای مدیران اپراتور های مجازی تشریح کردیم و مهم ترین بحث حول بیزینس پلن آنها بود تا بتوانیم ارزیابی را روی درخواست ها و نهایتاً انتخاب بهترین آنها از نظر خودمان داشته باشیم».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • farzad37j
    farzad37j | ۷ مهر ۱۳۹۵

    دير موندي عزيزم ايرانسل داره ٤.٥ جي رو خيلي وقته تو منطقه ما ميده

  • M. Ali
    M. Ali | ۷ مهر ۱۳۹۵

    دزدهای حرفه ای هستن من سه بار درخواست ترابرد به ایرانسل دادم اما همراه اول موافقت نکرد

  • | ۷ مهر ۱۳۹۵

    اینجا آدم دروغگو

  • TAHERSIB
    TAHERSIB | ۷ مهر ۱۳۹۵

    ای خدا رو کاغذ چقدر خوبن اینها?

مطالب پیشنهادی