ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه ابزار: معرفی برترین اپلیکیشن ها، بازی ها و استیکرهای رایگان iMessage

آخرین نسخه سیستم عامل iOS انبوهی از قابلیت های تازه و تحولات مفید را برای آی دیوایس ها به ارمغان آورده، اما شاید هیجان انگیزترین تغییرات را در سرویس پیام رسان آن یعنی iMessage مشاهده می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

آخرین نسخه سیستم عامل iOS انبوهی از قابلیت های تازه و تحولات مفید را برای آی دیوایس ها به ارمغان آورده، اما شاید هیجان انگیزترین تغییرات را در سرویس پیام رسان آن یعنی iMessage مشاهده می کنیم.

آی مسیج در iOS 10 به میزان چشمگیری نسبت به گذشته پیشرفت داشته و پیام رسانی با آن از همیشه لذت بخش تر شده است. حالا می توانید در آن از مزایای اپلیکیشن ها  بهره بگیرید، به دوستان تان استیکرهای کارتونی بفرستید و حتی به انجام بازی های دو نفره جذاب مشغول شوید.

اگر آیفون یا آیپدتان را به iOS 10 آپدیت کرده اید، شاید بد نباشد که نیم نگاهی هم به محصولات شخص ثالث جذاب آی مسیج هم داشته باشید. در جعبه ابزار این هفته تلاش کرده ایم تا چند نمونه از برترین اپلیکیشن ها، بازی ها و استیکرهای رایگان این پیام رسان را به شما معرفی کنیم.

توجه داشته باشید که پیش از دانلود و استفاده از این موارد، حتما می بایست آی مسیج را در تنظیمات iOS فعال کرده باشید که روش انجام این کار را قبلا در این مقاله برایتان توضیح داده ایم.

اپلیکیشن ها

GIF Keyboard

gif-keyboard-4-720x720-w600

اگر استفاده از تصاویر گیف در مکالمات متنی را دوست دارید، دانلود GIF Keyboard باید اولویت شماره یک شما باشد. با نصب این اپلیکیشن در آی مسیج هر گاه که روی آیکنش اشاره کنید، می توانید در میان آرشیوی بسیار عظیم از تصاویر گیف و استیکرهای جذاب به جستجو بپردازید.

وقتی که تصویر گیف مورد علاقه تان را یافتید، با دابل تپ قادرید آن را برای دسترسی سریع به فهرست علاقه مندی هایتان بفرستید. نکته بسیار عالی دیگر اینکه توسعه دهندگان GIF Keyboard امکان ساخت تصاویر گیف شخصی بدون نیاز به خروج از آی مسیج را هم برایتان فراهم کرده اند.

GIF Keyboard

GIF Keyboard

سازنده: Tenor قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 41.8 مگابایت زبان:

Genius: Song Lyrics & Music Knowledge

genius-2-720x720-w600

Genius سرویس محبوبی است برای افزایش درک و آگاهی از آهنگ هایی که روزانه گوش می دهید. حالا با اپلیکیشن اختصاصی این سرویس برای آی مسیج امکانی فراهم شده تا لیریک آهنگ ها را به سرعت در صفحه مکالمات تان به اشتراک بگذارید.

اگر از جستجوگر این اپ برای یافتن یک آهنگ یا لیریک استفاده کنید، سرویس مورد بحث متن کامل ترانه را برای شما به نمایش در می آورد. حالا می توانید ضمن تعویض عکس پس زمینه متن ترانه کلمات مهم آن را علامت گذاری کرده و برای طرف مکالمه تان بفرستید. با این شیوه می توانید قسمت های مهم آهنگ هایی که دوست دارید را راحت تر از تایپ دستی برای دوستان خود ارسال کنید.

Genius: Song Lyrics

Genius: Song Lyrics

سازنده: Genius Media Group قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 82.5 مگابایت زبان:

JibJab

JibJab-w600

سرویس جیب جب که سالهاست به کاربران ویدئو کارت های الکترونیکی خنده دار ارائه می کند هم اپلیکیشنی اختصاصی برای آی مسیج ارائه کرده. با داشتن جیب جب در آی مسیج می توانید عکسی از چهره تان گرفته و آن را روی آرشیو بزرگی از انیمیشن های خنده دار بیندازید.

برای این کار می توانید در همان لحظه از خود عکس گرفته یا عکسی را از Camera Roll آیفون انتخاب کنید. هر چند که امکان جستجو در آرشیو فوق العاده بزرگ جیب جب هم برایتان فراهم شده است.

JibJab – Be Funny

JibJab – Be Funny

سازنده: .JibJab Media Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 80.3 مگابایت زبان:

Scanbot

ScanBot 1-w600

آی مسیج حتی یک اپلیکیشن اسکنر هم دارد. اگر مشغول گفتگو با دوست تان بوده و می خواهید به او یک فایل سند بفرستید، نیازی نیست که برای این کار از محیط آی مسیج خارج شوید.

ScanBot در کسری از ثانیه اسناد و مدارک و فرم های شما را اسکن کرده، حاشیه های اضافی را حذف و با ارتقای کیفیت آن را در قالب یک فایل سند تر و تمیز به طرف مقابل تان می فرستد. ضمنا ScanBot برای انجام این کار هیچ هزینه ای از شما طلب نمی کند.

Scanbot

Scanbot

سازنده: doo GmbH قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 101 مگابایت زبان:

Polls With Friends

Poll-w600

این اپلیکیشن کاربرد اصلی اش را در چت های گروهی آی مسیج نشان می دهد. فرض کنید با دوستان تان در یک چت گروهی بر سر انتخاب یک رستوران در حال مشاجره هستید.

Polls With Friends می تواند با ساخت یک نظرسنجی تمام مشکلات تان را حل کند. سوالی مطرح کنید، چند گزینه برایش در نظر گرفته و منتظر بمانید تا اعضای گروه آراء خود را اعلام کنند. وقتی نتایج نظرسنجی به دستتان رسید دیگر هیچ دلیل منطقی برای ادامه بحث و جدل باقی نخواهد ماند.

Polls With Friends

Polls With Friends

سازنده: Bytes Arithmetic LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 20.3 مگابایت زبان:

بازی ها

Words with Friends

words-with-friends-720x720-w600

بازی Words with friends، یکی از موفق ترین محصولات تاریخ کمپانی زینگا حالا به آی مسیج هم پا گذاشته تا بتوانید ضمن چت و گفتگو با دوستان تان به بازی هم بپردازید. بر خلاف بازی اصلی، در آی مسیج برای ورود به Words with friends نیازی به وارد کردن اطلاعات کاربری فیسبوک ندارید.

انتخاب آیکن بازی در صفحه مکالمات کافیست تا یک رقابت جانانه برای حدس کلمات به راه بیندازید. برنده Words with friends کسی است که از طرف مقابل امتیاز بیشتری کسب کرده باشد.

Words With Friends

Words With Friends

سازنده: .Zynga Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 101 مگابایت زبان:

GamePigeon 

gamepigeon-720x720-w600

GamePigeon مجموعه ای از بازی های جذاب دو نفره را به آی مسیج آورده. شکی نیست که بیلیارد از بقیه هیجان بیشتری دارد، با این حال نبرد دریایی، پوکر و آناگرام هم به نوبه خود تجربه لذت بخشی برای شما و دوستانتان به ارمغان می آورند.

وقتی که احساس کردید مکالمه شما کسل کننده شده، می توانید با انجام یکی از بازی های GamePigeon انگیزه تان برای ادامه مکالمه را دو چندان کنید.

GamePigeon

GamePigeon

سازنده: Vitalii Zlotskii قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 20.8 مگابایت زبان:

Truth Truth Lie

ttl-720x720-w600

بازی Truth Truth Lie از شما می خواهد که سه ویدئوی کوتاه در مورد خودتان ضبط کنید: دو ویدئو حاوی مطالب واقعی و یکی شامل داستانی دروغین. وقتی که ضبط ویدئوها به پایان رسید، باید روی دکمه شافل اشاره کنید تا بازی این ویدئوهای راست و دروغ را در قالب یک ویدئو با یکدیگر ترکیب کرده و به یک دوست یا چت گروهی بفرستد.

حالا دریافت کنندگان این ویدئو می بایست مورد دروغین را از موارد راست تشخیص بدهند. پیش از انجام این بازی توجه داشته باشید که ممکن است حجم قابل توجهی از اینترنت تان به خاطر بارگذاری ویدئوها مصرف شود.

Truth Truth Lie

Truth Truth Lie

سازنده: Magnate Interactive Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 23.8 مگابایت زبان:

استیکرها

Super Mario Run Stickers 

super-mario-stickers-720x720-w600

طرفداران نینتندو محال است که مراسم رونمایی از آیفون 7 را فراموش کنند؛ خصوصا لحظه ای که شیگرو میاموتوی افسانه ای پا به استیج گذاشت و در کمال شگفتی از عرضه یک بازی سوپر ماریو برای پلتفرم iOS خبر داد.

این بازی دوست داشتنی هنوز به دستمان نرسیده، اما تا انتشار آن حداقل می توانیم از استیکرهایش در مکالمات آی مسیج استفاده کنیم. این استیکرهای جذاب ماریو را در حالات مختلفی نمایش می دهند تا بتوانید از آن ها برای انتقال احساسات در چت استفاده کنید.

حتی یک استیکر ویژه هم برایتان در نظر گرفته شده تا از خودتان سلفی گرفته و کلاه و سیبیل های پرپشت ماریو را روی چهره تان بیندازید.

SUPER MARIO RUN Stickers

SUPER MARIO RUN Stickers

سازنده: .Nintendo Co., Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 22.3 مگابایت زبان:

Pac-Man Moving Stickers 

pac-man-stickers-720x720-w600

پکیج استیکرهای متحرک پک من تا هفته گذشته برای دانلود رایگان بود، ولی از حالا به بعد برای دانلود آن باید هزینه بپردازید. خوشبختانه این هزینه چندان زیاد نیست و 99 سنت بیشتر از حساب آیتونز شما کم نمی کند.

به همین خاطر همچنان آن را در فهرست برترین استیکرهای رایگان آی مسیج معرفی می کنیم. استیکرهای پک من کاملا متحرکند، و می توانند به پنجره چت شما شور و حال عجیبی ببخشند. پک من در آی مسیج هم مثل همیشه دست از تعقیب ارواح بر نداشته و در این راه ممکن است اشتباهی بعضی پیام هایتان را هم بخورد!

PAC-MAN Moving Stickers

PAC-MAN Moving Stickers

سازنده: .BANDAI NAMCO قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2 مگابایت زبان:

George R. R. Martin Stickers

george-r-r-martin-stickers-720x720-w600

زمستان حقیقتا در راه است. اگر می خواهید برای آن آماده باشید، دانلود استیکرهای جورج مارتین را به شما توصیه می کنیم. در این پکیج دوست داشتنی استیکرهای مختلفی از المان های دنیای گیم آو ترونز را می بینید؛ از چهره خندان خالق این دنیای بی رحم گرفته تا نشان های لنیسترها و استارک ها و جملات مشهوری مثل "تو هیچی نمی دونی جان اسنو."

بسیاری از این استیکرها را می توانید به تصاویر گالری تان چسبانده و آن گاه به طرف مقابل بفرستید. توصیه می کنیم تا این پکیج هم مثل پکیج پک من پولی نشده هر چه سریع تر آن را دانلود کنید.

George R. R. Martin Stickers

George R. R. Martin Stickers

سازنده: Random House LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 5.8 مگابایت زبان:

مواردی که معرفی کردیم فقط بخش کوچکی از توانایی های آی مسیج جدید را به نمایش می گذارند. اگر کمی در اپ استور جستجو کنید، اپلیکیشن های متعددی را خواهید یافت که پشتیبانی از آی مسیج را به امکانات خود اضافه کرده اند و خوشبختانه روز به روز بر تعداد آن ها اضافه می شود.

در جعبه ابزار این هفته تلاش کردیم تا بهترین ابزار رایگان آی مسیج را معرفی کنیم، اما طبیعی است که نمونه های خوبی هم بوده اند که شاید از چشم مان پنهان مانده باشند.

بنابراین از شما دعوت می کنیم که اپلیکیشن های مورد علاقه تان در آی مسیج را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۵ آبان ۱۳۹۵

    ایکاش منم ایفون داشتم تا از این رباتا استفاده کنم?

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۱ مهر ۱۳۹۵

    ساختن اپلیکیشن و بات برای برنامه های پیام رسان یک بازار جدید و بالقوه برای برنامه نویساس.

  • reza_jafari
    reza_jafari | ۹ مهر ۱۳۹۵

    ????

مطالب پیشنهادی