ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رشد سهام بلک بری بعد از اعلام برون سپاری تولید تلفن های همراه آن

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که روز گذشته بلک بری رسما از توقف تولید موبایل هایش به صورت داخلی خبر داد و اعلام نمود که از این پس تولید این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که روز گذشته بلک بری رسما از توقف تولید موبایل هایش به صورت داخلی خبر داد و اعلام نمود که از این پس تولید این دستگاه ها را برون سپاری می کند.

اما خبر واگذاری پروسه تولید محصولات سخت افزاری بلک بری آنقدر خوب بود که بلافاصله بعد از انتشار آن سهام این شرکت رشدی ۵ درصدی پیدا کرد و به رقم ۸.۳۶ دلار رسید. طبق گزارش مالی این شرکت برای بازه زمانی سه ماهه دوم سال، درآمد خالص از بخش نرم افزار و خدمات این کمپانی برابر با ۳۳۴ میلیون دلار بوده که رشد سال به سال ۸۹ درصدی را تجربه نموده.

درآمدهای ناخالص بلک بری نیز برابر با ۳۵۲ میلیون دلار برای بازه زمانی یاد شده عنوان گردیده که افزایش سال به سال ۱۱۱ درصدی را نشان می دهد.

با این حال در سه ماهه گذشته کانادایی ها ۸ میلیون زیان خالص را تجربه نموده اند. روی هم رفته نیز درآمد عملیاتی ناخالص این کمپانی بابت هر سهم برابر با ۱۶ دلار ارزش گذاری شد.

این شرکت در جدیدترین بیانیه خود در این رابطه آورده است:

ما در حال نزدیک شدن به نقطه عطف هستیم. بنیه مالی خوبی داریم و تعهدمان به مقوله نرم افزار جدی است. در سه ماهه دوم امسال درآمدهای نرم افزاری مان رشد سال به سال دو برابری را تحربه کرد و بالاترین حاشیه سود را در تاریخ شرکت داشت. ما همچنین فرایند اولیه ارسال بلک بری رادار (سیستم دنبال کننده دو سویه) را به اتمام رساندیم و در همین رابطه توافقی را برای اعطای امتیاز استفاده از آن به امضا رساندیم و مصمم هستیم که امسال ۳۰ درصد رشد درآمد در بخش نرم افزار و خدمات داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی