ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید، موبایل پیکسل گوگل را به رنگ طلایی نشان می دهد

چند وقتی است که اخبار و شایعات مختلف در مورد موبایل های آتی گوگل یعنی Pixel و Pixel XL به گوش می رسد، و هرچه به زمان رونمایی رسمی از آنها یعنی سه شنبه 13 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

چند وقتی است که اخبار و شایعات مختلف در مورد موبایل های آتی گوگل یعنی Pixel و Pixel XL به گوش می رسد، و هرچه به زمان رونمایی رسمی از آنها یعنی سه شنبه 13 مهر ماه نزدیک تر می شویم، حجم خبرها نیز بیشتر می گردند. پس از افشای رندر اصلی و چندین مورد تصویر احتمالی دیگر، به تازگی رندرهای جدیدی منتشر شده که تنوع رنگ این دستگاه ها را نشان می دهند.

Pixel-and-Pixel-XL-3D-renders-3

همان طور که پیش تر دیدید، دیوایس های پیکسل گوگل احتمالاً در رنگ های مشکی، سفید و حتی آبی و قرمز به بازار عرضه می شوند. حال در رندرهای جدید که کاملاً با طراحی اصلی سازگارند، می بینیم رنگ طلایی نیز به این مجموعه اضافه شده که بسیار زیبا به نظر می رسد.

Pixel-and-Pixel-XL-3D-renders-1

البته باید این نکته را در نظر داشت که تصاویر فوق صرفاً حاصل خلاقیت یک وب سایت روسی است، و نباید انتظار داشت گوگل از آن تبعیت نماید، اما به هر حال مشاهده این دو دستگاه در رنگ های مختلف، خالی از لطف نخواهد بود.

Pixel-and-Pixel-XL-3D-renders-2

گفتنی است موبایل های امسال گوگل که از Nexus به Pixel تغییر نام داده اند، از چیپست اسنپدراگون 820 یا 821 به همراه 4 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهند بود. همچنین دوربین های 12 و 8 مگاپیکسلی به ترتیب در پنل پشتی و جلویی آنها تعبیه شده.

Pixel-and-Pixel-XL-3D-renders-1

این دو دستگاه در کنفرانس رسمی گوگل در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر ماه) رونمایی خواهند شد، و احتمالاً از چند هفته بعد به بازارهای مختلف جهان راه خواهند یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • JOSEPH
    JOSEPH | ۱۰ مهر ۱۳۹۵

    زیباست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی