ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک از وبکم حرفه ای جدید خود برای استریم ویدیو پرده برداشت

شرکت Logitech از وبکم C922 Pro Stream یعنی جایگزین تازه ی وبکم های محبوب C920 خود پرده برداشت. این محصول تازه یکی از گزینه های پیش روی ولاگر ها یا تولیدکنندگان وبلاگ های ویدیویی، گیمر ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۰ مهر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

شرکت Logitech از وبکم C922 Pro Stream یعنی جایگزین تازه ی وبکم های محبوب C920 خود پرده برداشت. این محصول تازه یکی از گزینه های پیش روی ولاگر ها یا تولیدکنندگان وبلاگ های ویدیویی، گیمر ها و تمام کسانی خواهد بود که با هر هدفی اقدام به استریم ویدیو می کنند. C922 در حال حاضر با قیمت ۹۹ دلار در دسترس قرار دارد و یک سه پایه یا ترایپاد قابل چرخش نیز همراه آن در اختیار کاربر قرار می گیرد.

مدیر محصول و پورتفولیوی شرکت لاجیتک در این باره گفته است: «ما با آغاز عرضه ی وبکم پر فروش C920، استاندارد تازه ای برای ارتباط ویدیویی با کیفیت و به صرفه به وجود آوردیم تا جایی که محصول مورد اشاره از سوی گیمر های حرفه ای و ولاگر ها به شدت به دیگران توصیه شد». او در ادامه می افزاید وبکم جدید C922 Pro Stream نیز «تولید محتوای ویدیویی شفاف و حرفه ای را تسهیل می کند و به گونه ای طراحی شده است که پاسخگوی نیاز های کاربران حرفه ای استریم ویدیو باشد».

وبکم C922 می تواند با فناوری کمپرس ویدیوی به کار رفته در آن موسوم به H.264، با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۷۲۰ پیکسل، یا با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به ضبط ویدیو بپردازد. از جمله دیگر ویژگی های برحسته ی این محصول جدید می توان به اصلاح خودکار نور کم، دو میکروفون فراگیر برای ضبط با کیفیت و شفاف صدا، و پشتیبانی از آخرین نسخه های ویندوز، macOS، Chrome OS و اندروید اشاره کرد.

این وبکم از فناوری نرم افزاری Personify بهره می گیرد که به کاربران ویندوز اجازه می دهد تصاویر زنده ی خود را بدون استفاده از پس زمینه ی سبز ضبط و منتشر کنند. به علاوه، خریداران این محصول به مدت ۳ ماه قادر خواهند بود از ابزار های حرفه ای  XSplit Premium روی ویندوز بهره مند باشند.

گفتنی است با ادامه ی عرضه ی وبکم های با کیفیت تر و محصولات حرفه ای مرتبط با ارتباطات ویدیویی، کاربران باید بیش از پیش مراقب حفظ حریم شخصی خود باشند. متخصصان امنیتی توصیه می کنند هنگام عدم استفاده از وبکم، روی آن را بپوشانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی