ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با تعطیلی اپلیکیشن Highlights، خانواده لومیا یک قدم دیگر به پایان نزدیک شد

نوکیا که زمانی با موبایل های سری لومیا حضور در بازار را تجربه می کرد، در سال 2014 این خانواده محصولات را در کنار دیگر تلفن های هوشمند و خدمات مرتبط به مایکروسافت فروخت و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

نوکیا که زمانی با موبایل های سری لومیا حضور در بازار را تجربه می کرد، در سال 2014 این خانواده محصولات را در کنار دیگر تلفن های هوشمند و خدمات مرتبط به مایکروسافت فروخت و حالا، بار دیگر در تلاش است به بازار تلفن های هوشمند بازگردد.

اما نکته اینجاست در تمام اخباری که تاکنون از محصولات احتمالی و جدید شرکت فنلاندی منتشر شده نامی از سری لومیا به چشم نمی خورد. پیش از این هم مایکروسافت نام سری لومیا را از فروشگاه آنلاین خود حذف کرده بود و حالا اتفاق دیگری افتاده که نشان می دهد احتمالاً لازم است خود را برای مرگ برند لومیا آماده کنیم.

مایکروسافت اعلام کرده دیگر Highlights را بروزرسانی نمی کند، اپلیکیشنی که اخبار، توصیه های کاربردی و اطلاعات مشابه را در اختیار کاربران محصولات سری لومیا قرار می داد.

در حال حاضر اگر اپلیکیشن Highlights را باز کنید با پیغامی مواجه می شوید که توصیه می کند روش های دیگری مثل شبکه های اجتماعی را برای دریافت اطلاعات در مورد محصولات سری لومیا در نظر داشته باشید، چرا که این اپلیکیشن دیگر بروزرسانی نخواهد شد.

بر اساس این موضوع و اخبار دیگری که تاکنون منتشر شده، تقریباً می توان اطمینان داشت تلفن های هوشمند جذاب سری لومیا به پایان خود رسیده اند و دیگر نباید منتظر محصول جدیدی از این خانواده باشیم.

از طرف دیگر با کنار گذاشتن لومیا توسط مایکروسافت، مشخص نیست این شرکت قصد دارد سرانجام بر اساس شایعات متعدد تلفن های هوشمند Surface Phone را رونمایی کند، یا مثل بلک بری طراحی و توسعه موبایل های هوشمند را کنار گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mohammad reza heydariazar
    mohammad reza heydariazar | ۱۲ مهر ۱۳۹۵

    خاک تو سرش

    • Nexusfive
      Nexusfive | ۱۲ مهر ۱۳۹۵

      موندم بهت مثب بدم یا نفی ، آره خاک تو سرش به خاطر تولید ویندوز فون و از اون طرف هم کار خوبی می کنه اره ویندوز فون رو رها میکنه

      • Nexusfive
        Nexusfive | ۱۲ مهر ۱۳۹۵

        منظور من تولید لومیا بود که اشتباهی تولید ویندوز فون تایپ کردم ،از طرفی هم دیجیاتو گزینه ویرایش نداره من شرمنده یعنی مایکروسافت نباید بخش گوشی های نوکیا رو می خرید و لومیا ها رو تولید میکرد، باید سازندگان اسمارت فون ها رو متقاعد میکرد که ویندوز فون بخرن ، گوگل هم با خرید موتورلا داشت همچین اشتباهی رو مرتکب میشد که خوشبختانه خیلی زود فروخت

        • Nexusfive
          Nexusfive | ۱۲ مهر ۱۳۹۵

          منظور از "بخرن" تولید کردن بود ٬ دیجیاتو چرا گزینه ویرایش نداری

مطالب پیشنهادی