ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل درایو حالا با قابلیت Quick Access نیازهای شما را پیش بینی می کند

اگر در فضای ابری حساب گوگل درایو شما فایل های زیادی انباشته شده، احتمالا آرزو کرده اید که ای کاش گوگل راهی برای خواندن ذهن تان پیدا می کرد تا برای جستجوی فایل ها خیلی به زحمت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اگر در فضای ابری حساب گوگل درایو شما فایل های زیادی انباشته شده، احتمالا آرزو کرده اید که ای کاش گوگل راهی برای خواندن ذهن تان پیدا می کرد تا برای جستجوی فایل ها خیلی به زحمت نیفتید.

شاید عجیب به نظر برسد، اما گوگل به تازگی آپدیتی برای گوگل درایو منتشر کرده که تقریبا چنین موضوعی را محقق کرده است. قابلیت جدیدی به نام Quick Access در آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل درایو می تواند هنگامی که فضای ابری ذخیره سازی تان را باز می کنید، فایل های مورد نیازتان را به شما پیشنهاد دهد.

بخش Quick Access در قسمت بالای رابط کاربری گوگل درایو قرار گرفته. بسته به فعالیت هایتان در این فضای ابری، این قسمت می تواند فایل هایی که بیشتر از سایر موارد به آن ها احتیاج دارید یا به دنبال شان می گردید را به شما پیشنهاد بدهد.

این پیشنهادات بر اساس یادگیری ماشینی مطرح می شوند، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که به مرور زمان پیشنهادات بهتر و دقیق تری از Quick Access دریافت کنید. به ادعای گوگل با استفاده از این قابلیت می توانید به میزان 50 درصد در زمان تان برای جستجوی فایل ها صرفه جویی کنید.

Quick Access علاوه بر تحت نظر گرفتن فعالیت های شما در درایو، می تواند روابط شما با همکاران و روند برگزاری جلسات کاری و کنفرانس های تلفنی را نیز به دقت بررسی کرده و با این اطلاعات هوشمندتر از گذشته عمل نماید.

همانطور که دیروز مطلع شدید، گوگل اپلیکیشن های تجاری خود را به GSuite تغییر نام داده و حالا در آن ها تمرکز بیشتری بر ارتباطات گذاشته است. به همین خاطر طبیعی است که بسیاری از اپلیکیشن های خود مثل درایو را برای تعامل بهتر با GSuite به روز رسانی کند.

دسترسی به قابلیت Quick Access فعلا برای کاربران گوگل درایو اندروید میسر شده و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به نسخه های دسکتاپ و تحت مرورگر این سرویس خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی