ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همه آیپدهای اپل در ابتدای سال ۲۰۱۷ «حرفه ای» می شوند

یک بلاگ ژاپنی که پیش از این سابقه انتشار اخبار صحیح در رابطه با محصولات اپل را داشته، اکنون خبر می دهد که اهالی کوپرتینو تصمیم دارند در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ از سه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

یک بلاگ ژاپنی که پیش از این سابقه انتشار اخبار صحیح در رابطه با محصولات اپل را داشته، اکنون خبر می دهد که اهالی کوپرتینو تصمیم دارند در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ از سه مدل آیپد پرو رونمایی به عمل آورند. این سه آیپد دارای نمایشگرهای ۷.۹، ۹.۷ و ۱۲.۹ اینچی بهره خواهند برد.

در این گزارش ذکر شده که نمونه ۱۲.۹ اینچی، همانند نسخه ۹.۷ اینچی به فناوری «True Tone» در نمایشگر مجهز خواهد شد. تبلت بزرگ اپل همچنین به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دوربین تجهیز می شود.

در این میان اپل می خواهد یک آیپد پروی ۷.۹ اینچی را جایگزین آیپد مینی ۴ کند و قرار است درگاه ارتباطی «Smart Connector»، فناوری نمایشگر True Tone و همچنین ۴ اسپیکر را در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به آن اضافه نماید. در واقع اپل می خواهد مشخصه های آیپد پرو را در سه عضو این خانواده یکسان سازی کند و همه تبلت هایش را به محصولاتی «حرفه ای» بدل سازد.

هر سه تبلت به سیستم میکروفون چهارگانه مجهز می شوند در حالی که اکنون در آیپدهای حرفه ای اپل نیز دو میکروفون برای ضبط صدا و دریافت دستورات صوتی وجود دارد. از طرف دیگر ذکر گشته که قرار نیست اپل درگاه ۳.۵ میلیمتری صدا را از آنها حذف کند.

گزارش فوق از سوی وبلاگ ژاپنی «Mac Otakara» منتشر شده. این وبلاگ اولین منبعی بود که ماه ها قبل از رونمایی آیفون ۷، خبر حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری صدا را از آن داد و سپس اندکی مانده به معرفی آیفون ۷، ارائه دو رنگ مشکی مات و براق را گزارش داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا . M
    آریا . M | ۱۲ مهر ۱۳۹۵

    منظورش اینه تمام آیپد های بعدی مشخصات سخت افزاریشان شبیه سری pro آیپد میشود .(آیپد پرو 12.9 اینچی و 9.7 اینچی آیپد پرو میشه .) چهار اسپیکر کیفیت صفحه نمایش یکسان پردازنده و رم یکسان و قابلیت استفاده از Apple pencil برای طراحی و...(سری pro)
    به نظرم کیبورد برای آیپد در حد یک لوازم جانبیه و کاربرد خاصی نداره چون آیپد و تمام اپلیکیشنها کاملا" لمسی هستند و نیاز به لوازم جانبی دیگر ندارند .

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۱۲ مهر ۱۳۹۵

    به نظرم تبلت های یوگا لنوو رو میشه حرفه ای نامگذاری کرد, هرچند که آیپد پرو هم از امکانات نرم افزاری و قلم خوبی برخورداره اما قیمتش بسیار بالاست.

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۱۲ مهر ۱۳۹۵

    نمیدونم به چی میگید حرفه ای ولی از نظر من حتی آیپد پرو هم حرفه ای نیست آخه هر چی که بهش کیبورد زدن که نمیشه حرفه ای که یا مثلا کلمه پرو رو بهش وصل کردن !!!

مطالب پیشنهادی