ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستیار صوتی هوشمند گوگل هوم
تکنولوژی

احتمال پشتیبانی Google Home از پلتفرم اینترنت اشیای سامسونگ

گوگل برای اولین بار اسپیکر بی سیم «Google Home» را در کنفرانس توسعه دهندگان خود رونمایی کرد. حالا قصد دارد در مراسم روز سه شنبه اطلاعات بیشتری را در خصوص این رقیب تازه اسپیکرهای Echo کمپانی آمازون به اشتراک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

گوگل برای اولین بار اسپیکر بی سیم «Google Home» را در کنفرانس توسعه دهندگان خود رونمایی کرد. حالا قصد دارد در مراسم روز سه شنبه اطلاعات بیشتری را در خصوص این رقیب تازه اسپیکرهای Echo کمپانی آمازون به اشتراک بگذارد. این اسپیکر قرار است علاوه بر ایفای نقش دستیار صوتی هوشمند، به عنوان یک هاب خانگی اشیای هوشمند نیز عمل کند. علاوه بر این که شنیده شده دستیار گوگل احتمالاً امکان اتصال به پلتفرم «SmartThings» شرکت سامسونگ را نیز دارا باشد.

به گزارش وبسایت «AndroidPolice» دستیار دیجیتال جدید گوگل - که با دستیار الکسای شرکت آمازون به رقابت خواهد پرداخت - علاوه بر امکان ایفای نقش یک هاب برای لوازم خانگی هوشمند تولیدی کمپانی نِست، می تواند به محصولات سازگار با پلتفرم اختصاصی اینترنت اشیای سامسونگ نیز متصل شود.

کاربران می توانند با بهره گیری از Google Home و از طریق دستورات صوتی، ابزارهای هوشمند خانه خود چون کلیدها، دماسنج و قفل های امنیتی را کنترل نمایند. البته هنوز مشخص نیست که دقیقاً کدام یک از این محصولات شامل این پشتیبانی خواهند شد.

لازم به ذکر است که پشتیبانی از پلتفرم SmartThings سامسونگ پیش از این به بلندگوهای هوشمند Echo کمپانی آمازون نیز افزوده شده بود.

شرکت کره ای حدود یک سال است ابزارهای هوشمند مبتنی بر پلتفرم SmartThings را معرفی کرده، اما در این مدت چندین بار نقص های مختلف امنیتی در آنها پیدا شده است. شرکت سامسونگ حتی امکان اتصال به این پلتفرم را برای تلویزیون های هوشمند رده بالای SUHD و پوشیدنی های سری Gear نیز فراهم آورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی