ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از امروز کامپیوتر مک شما به شکل خودکار Sierra را دانلود می کند

کمپانی اپل برنامه دارد با عرضه سیستم عامل MacOS Sierra روی مک های سازگار با نرم افزار جدید، دانلود خودکار به روزرسانی را به سیستم های دسکتاپ خود بیاورد. بنابراین کاربرانی که قابلیت دانلود خودکار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

کمپانی اپل برنامه دارد با عرضه سیستم عامل MacOS Sierra روی مک های سازگار با نرم افزار جدید، دانلود خودکار به روزرسانی را به سیستم های دسکتاپ خود بیاورد. بنابراین کاربرانی که قابلیت دانلود خودکار را روشن نموده اند و به فضای ذخیره سازی کافی روی مک خود دسترسی دارند، آپدیت سیرا را «طی هفته آتی» دریافت خواهند کرد. ضمناً کاربران دریافت کننده آپدیت به صورت اتفاقی از امروز انتخاب می شوند.

اگرچه روند دریافت به روزرسانی جدید به صورت خودکار دنبال می شود، اما کاربران باید برای نصب آن، به صورت دستی وارد عمل شوند. در صورتی که هنوز برای به روزرسانی دستگاه آماده نیستید یا می خواهید که آخرین ورژن MacOS را در زمان ایده آل خود دانلود کنید، کافیست فایل اینستالر را حذف کرده یا قابلیت دانلود خودکار را در اپ استور خاموش نمایید.

اما حتی با وجود گزینه های پیش روی کاربران برای عدم دانلود خودکار سیستم عامل مورد اشاره، اپل تدابیری برای جلوگیری از غافلگیر شدن کاربران با چنین به روزرسانی بزرگی اندیشیده است؛ در واقع در صورتی که حافظه داخلی در دسترس روی مک کاربر کم باشد، اینستالر سیرا حذف می شود.

در نهایت باید خاطر نشان کرد که حرکت اخیر اپل، شباهت زیادی به دانلود خودکار ویندوز 10 روی دستگاه کاربران دارد که با هدف آسان تر شدن روند دانلود به روزرسانی جدید صورت گرفته است.

این تصمیم سبب خواهد شد تا درصد کاربرانی که از سیستم عامل جدید استفاده می کنند به شکل چشمگیری افزایش یابد و ضمناً بخش اعظمی از دارندگان دستگاه های مک، به آخرین نسخه از سیستم عامل MacOS و قابلیت های آن مانند دستیار صوتی سیری، حاظفه بهینه شده و امکان باز کردن قفل دستگاه از طریق اپل واچ دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pyan
    pyan | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

    کاش بشه تنظیم کرد آپدیتها سر ساعات بخصوصی انجام بشن
    الان مک یه گزینه داره که وقتی Sleep باشه دستگاه آپدیت می‌کنه...ولی خب ساعتش قابل تنظیم نیست.
    واسه اونطرفیها که اینترنتشون حجمی نیست مساله‌ای نیست...ولی واسه این طرفیا با این حجم آپدیت واقعا آزاردهنده هست

  • Kian
    Kian | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

    این کار خیلی بده . اصلا حجم اینترنت نابود میشه :|

مطالب پیشنهادی