ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترفند هوشمندانه گوگل برای استریم ویدیوهای حجیم در کروم کست اُلترا

همان طور که پیش تر خواندید، گوگل از نسل تازه ای از کروم کست هایش با عنوان کروم کست اُلترا رونمایی کرد. این نسخه می تواند ویدیوهایی با فرمت 4K و HDR را از طریق اینترنت یا ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ۲۲:۰۷

همان طور که پیش تر خواندید، گوگل از نسل تازه ای از کروم کست هایش با عنوان کروم کست اُلترا رونمایی کرد. این نسخه می تواند ویدیوهایی با فرمت 4K و HDR را از طریق اینترنت یا موبایل و لپ تاپ روی تلویزیون های هوشمند پخش کند.

یکی از امکانات هوشمندانه ای که گوگل برای این گجت در نظر گرفته، آداپتور شبکه اترنت است. با استفاده از این آداپتور می توانید در صورتی که از روتر وای فای قدرتمندی بهره نمی برید، استریم ویدیوهای حجیم 4K را با استفاده از کابل شبکه انجام دهید و مجبور نباشید هزینه ای هنگفت را برای تهیه روترهای حرفه ای صرف نمایید.

برای خرید این محصول می بایست ۶۹ دلار بپردازید، که این رقم دو برابر گران تر از کروم کست های پیشین گوگل است. البته به نظر می رسد با فراگیرتر شدن تلویزیون های پشتیبانی کننده از دو فرمت 4K و HDR، قیمت این محصول نیز کاهش خواهد یافت.

vpavic_160926_1228_0246

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

    خیلی خوب میشد اگر به جای ساختن کروم کست، استانداردش رو به شرکت های سازنده تلویزیون میفروخت تا مثل میراکست و اینتل WiDi که در اکثر اسمارت تی وی ها وجود داره، اینم در تلویزیون های هوشمند بدون نیاز به هیچ دستگاه اضافه ای قابل استفاده می‌بود.

  • saeed 1021
    saeed 1021 | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

    فکر نکنم به درد بخوره...
    آخه خود تلویزیون های هوشمند وای فای دایرکت دارند که کار این وسیله را انجام میده.

مطالب پیشنهادی