ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی از مدیران ارشد آمازون به واحد توسعه سخت افزاری گوگل ملحق می شود

بر کسی پوشیده نیست که گوگل در یک یا دو سال اخیر تمرکز ویژه ای را روی محصولات موبایل خود [پیشتر با نام نکسوس و از این پس پیکسل] قرار داده و ظاهرا در نظر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

بر کسی پوشیده نیست که گوگل در یک یا دو سال اخیر تمرکز ویژه ای را روی محصولات موبایل خود [پیشتر با نام نکسوس و از این پس پیکسل] قرار داده و ظاهرا در نظر دارد بازار محصولات اندرویدی را تحت سلطه خود در آورد.

در همین راستا خبر رسیده که این شرکت در تلاش برای جذب یکی از نیروهای زبده واحد کیندل آمازون به نام دیوید فاستر است تا توسعه موبایل های آتی اش را به وی محول نماید.

البته اشاره کنیم که این تصمیم هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما منابع آگاه در صنعت معتفدند که گوگل ظرف چند روز آینده این خبر را اعلام خواهد کرد.

در مورد دیوید فاستر هم باید بگوییم یکی از مهم ترین اشخاص در پروژه کیندل آمازون است که حالا قرار شده به عنوان نایب رئیس واحد مهندسی محصول این کمپانی در گروه سخت افزار آن مشغول به کار شود.

در اصل قرار است که این مدیر باسابقه توسعه سخت افزاری نسخه های آتی اسمارت فون های پیکسل گوگل را در دست بگیرد که امشب به صورت رسمی توسط این شرکت رونمایی می شوند. اشاره نماییم که این سمت پیشتر در اختیار فرد دیگری نبوده و در نتیجه با ورود فاستر به گوگل هیچکس از این واحد آن را ترک نخواهد کرد.

طبق گزاراشات مختلف فاستر از این پس به ریک اوسترلو گزارش می دهد که پیشتر از مدیران ارشد موتورولا بوده و حالا هدایت پروژه های سخت افزاری گوگل را بر عهده دارد.

در پایان باید اشاره نماییم که این مدیر سابق آمازون قبلا نیز یکی از کارکنان مایکروسافت بوده و در واحد سخت افزاری آن به توسعه مدیاپلیر Zune HD کمک کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی