ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات و تصاویر تازه از گوگل پیکسل و پیکسل XL پیش از معرفی رسمی [به روز شد]

کمتر از دوازده ساعت دیگر تا رونمایی از موبایل های پیکسل گوگل باقی مانده و پیشتر به لطف اطلاعات لو رفته از سوی اپراتورها و خرده فروشان مختلف تا حدودی می دانیم که با چه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۰

کمتر از دوازده ساعت دیگر تا رونمایی از موبایل های پیکسل گوگل باقی مانده و پیشتر به لطف اطلاعات لو رفته از سوی اپراتورها و خرده فروشان مختلف تا حدودی می دانیم که با چه محصولاتی روبرو خواهیم بود.

تا به اینجا می دانستیم که پیکسل و پیکسل اکس ال گوگل قرار است در قالب دو گزینه رنگی مشکی و سفید ارائه شوند و حالا با استناد به اطلاعات منتشر شده توسط ورایزن اینطور به نظر می آید که انتخاب های رنگی علاقمندان به خرید این دو دستگاه به سه مورد افزایش یافته و آبی را هم باید به این دو گزینه اضافه نماییم. طبق اعلام این اپراتور همچنین مشتریان می توانند از میان مدل های 32 یا 128 گیگابایتی دو دستگاه یکی را بر حسب نیاز خود انتخاب نمایند.

نکته دیگری که در فهرست مشخصات به دست آمده از ورایزن خودنمایی می کند قابلیتی تحت عنوان گوگل مجیک است که البته پیشتر یک خرده فروشی آمریکایی به نام Carphone Waehouse نیز به آن اشاره کرده بود. اضافه کنیم که تا به اینجا اطلاعات مختصری در رابطه با این محصول در اختیار داریم اما انتظار می رود که گوگل مجیک در اصل نسخه بهبود یافته ای از Google Assistant باشد.

جالب است بدانید که این اپراتور اندکی بعد از انتشار این اطلاعات صفحه مربوط به موبایل های آتی گوگل را از روی وبسایت خود حذف کرد که خوشبختانه در کمتر زمانی بعد از انتشار برخی کاربران از این صفحه اسکرین شات هایی را دریافت کردند تا دایره اطلاعات ما را در این رابطه وسیع تر نمایند.

در فهرست منتشر شده توسط ورایزن همچنین به مزایای این دو موبایل در حوزه «اداری، عملکرد خوب در کسب و کار و همچنین امنیت تقویت شده» اشاره گردیده. لذا اگر اینها انتظارات شما از موبایل های اندرویدی را تشکیل می دهند به جرات می توان گفت که پیکسل های گوگل ایده آل ترین گزینه برای شما خواهند بود.

ما را در وبلاگ نویسی زنده مراسم گوگل برای معرفی موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال همراهی نمایید.


به روز رسانی ساعت ۱۲: تصویر دیگری از پیکسل و پیکسل اکس ال منتشر شده که رنگ نقره ای و آبی این موبایل را به نمایش می کشد. ردیف بالا مربوط به نمونه XL با نمایشگری بزرگ تر است در حالی که ردیف پایین را نسخه استاندارد از موبایل پیکسل تشکیل می دهد. لازم به اشاره است که این دو موبایل از نظر طراحی تفاوتی با هم نمی کنند.

Google-Pixel-Verizon-blue


به روز رسانی ساعت ۱۹: باز هم تصاویر رندر بیشتری از دو موبایل گوگل منتشر شد. این محصولات تا نیم ساعت دیگر از سوی گوگل به شکل رسمی معرفی می شوند.

Google-Pixel-XL-in-blue-w700 The-Google-Pixel-in-cool-blue-w700 Google-Pixel-in-whitegray-w700 The-Pixel-XL-in-black-w700 Google-Pixel-XL-in-whitegray-w700

(این مطلب ابتدا در ساعت ۹:۳۰ صبح منتشر شده بود.)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • منصور ببری
    منصور ببری | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    test

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی