ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فضای ذخیره نامحدود گوگل فوتوز برای پیکسل
تکنولوژی

پیکسل های گوگل فضای نامحدودی برای ذخیره عکس و فیلم در اختیار دارند

دقایقی پیش کمپانی گوگل بالاخره از دو موبایل پیکسل خود رونمایی کرد و تعریف و تمجید زیادی نیز از قابلیت های منحصر به فرد این موبایل ها در زمینه عکاسی به عمل آورد. شرکت ساکن مانتین ویو ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۷

دقایقی پیش کمپانی گوگل بالاخره از دو موبایل پیکسل خود رونمایی کرد و تعریف و تمجید زیادی نیز از قابلیت های منحصر به فرد این موبایل ها در زمینه عکاسی به عمل آورد. شرکت ساکن مانتین ویو برای آن که جذابیت های این بخش را تکمیل کند، امکان آن را فراهم نموده تا کاربران این محصولات از طریق اپلیکیشن Google Photos فضای نامحدودی را برای ذخیره عکس و فیلم های گرفته شده، بدون محدودیت کیفیت، در اختیار داشته باشند.

همه کاربران پلتفرم های اندروید و iOS می توانند اپلیکیشن مورد اشاره را دانلود و از فضای ذخیره سازی آن استفاده نمایند، اما عکس ها حداکثر با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و ویدیوها با کیفیت حداکثر فول اچ دی ذخیره می شوند. با این وجود گوگل چنین محدودیتی را برای پیسکل هایش برداشته است.

در دیگر ابزارها برای آن که بتوانید کلیپی را با فرمت 4K در Google Photos ذخیره نمایید، می بایست برای پلن ماهانه ۱۰۰ گیگابایتی مبلغ ۱.۹۹ دلار پرداخت نمایید، اما فضای نامحدود ذخیره سازی با کیفیت کامل به رایگان در دسترس خریداران موبایل های تازه وارد گوگل قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی