ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی می گوید موبایل هایش منفجر نمی شوند

دیگر کسی نمانده که سامسونگ را بابت اتفاقات اخیر سرزنش نکرده باشد. ال جی هم اگرچه دیر اقدام کرد اما بالاخره باید حرفی زده باشد تا رقیب هموطن خود را بکوبد. سه هفته پیش از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

دیگر کسی نمانده که سامسونگ را بابت اتفاقات اخیر سرزنش نکرده باشد. ال جی هم اگرچه دیر اقدام کرد اما بالاخره باید حرفی زده باشد تا رقیب هموطن خود را بکوبد.

سه هفته پیش از برگزاری جشن باستانی دیوالی که در پاییز یا بهار صورت می پذیرد، ال جی پیامک های تبلیغاتی اش را در ارتباط با این موضوع منتشر کرده. در حالی که دیوالی 30 اکتبر انجام می گیرد، امروز و دیروز بسیاری از کاربران هندی پیام تمسخر آمیز ال جی را دریافت کرده اند.

LG-Diwali-message-w600

بسیاری از کاربران ال جی در هند، پیامکی دریافت کرده اند که در آن، ال جی به تمسخر سامسونگ پرداخته است. در این پیام آمده: «خبر محصولاتی که منفجر می شوند را شنیده اید؟ در ال جی، ما محصولات مان را چندین بار مورد آزمایش قرار می دهیم تا امنیت ارزشمندترین دارایی مان -شما- را حفظ کنیم. دیوالی امنی با ال جی داشته باشید.»

چند هفته پیش نیز موتورولا حرف های مشابهی را زد اما به جای اینکه پیام تمسخر آمیزش را برای هزاران کاربر ارسال کند، فقط آن را روی توییتر قرار داد. به نظر می رسد ال جی از شکست هموطن خود بسیار شادمان شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • masood mohammadi
    masood mohammadi | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    شما نمیتونید با منفجر شدن یا نشدن گوشی ها را مقایسه کنید هزاران دلیل وجود داره که میگه گوشی های نوت با قلم spen چیزی فراتر از گوشی و این را فقط دارندگان نوت حس میکنند و بقیه فک میکنند که قلم فقط جای تاچ با انگشت میگیره

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

      ? ? ? با منفجر شدن نمیشه مقایسه کرد؟! چه حرفیه آخه؟! گوشی رو فقط به خاطر قلم نمیخرن. همه میدونن که گوشی های نوت s pen دارن و به درد کارای زیادی میخوره. اما چیزی که مهمه اینه که این گوشی از پس یه کار ساده که مدیریت باتری خودشه برنیومد و نتونست برق رو به بورد اصلی هدایت کنه و منجر به آتش گرفتن شد. خب این نشون میده که سامسونگ با حماقتی که به خرج داده و خواسته که اول بشه تو بازار و سریع به پرچمدارای اپل و ال جی خودشو برسونه و همزمان معرفی کنه، شتاب زده و با بیفکری عمل کرده! که نتیجه اون افت مشتری و از دست دادن اعتبار جهانیش شده. خب طبیعیه برندهای دیگه مثل ال جی که رقیب سرسخت سامسونگه و موتورولا و اچ تی سی و هوآوی بخوان ازین گاف بزرگ به نفع خودشون استفاده کنن و بخان خودش نشون بدن. این خودش نشون میده که سامسونگ قافله رو باخته داداش من. ? ? ?

  • pop_0098 .
    pop_0098 . | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    الجی جی 3 دارم باتری 5000 امپر داره هر به خاطر ریزولیشن بالای صفحه نمایش داغ هم کرده ولی منفجر نشده تو این دوسال که خریدم الجی جنس خوب میده بیرون کاری به مارک.های دیگه من ندارم

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

      دقیقا همینه. دیر به دیر پرچمداراشو معرفی میکنه ولی حداقل چیزی که معرفی میکنه اینقدر تلفات نداره. علاوه بر اون ، نوآوری هم داره. هم در زمینه طراحی و هم در زمینه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری. جای شکرش هم باقیه که بر عکس خیلی برندهای دیگه نمیاد باتری غیرقابل تعویض بذاره. باتری قابل تعویض میذاره که خراب بود بندازی آشغالی و یه نو بخری نه اینکه کل گوشیت با محتویات و فایل های توش بترکه!!!!!!!!!!!!!? ? ?

  • احمد سالمی
    احمد سالمی | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    #نقدبی_طرفانه
    الجی هم نباید مسخره میکرد
    درسته که سامسونگ جدیدا مشکل داره ولی باید در سکوت سبقت گرفت

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

      ئه! چی میگی داداش؟! این یه ترفند بازاریابی جهانیه. مسخره نکرده! اسم هم نبرده ? فقط گفته گوشی های ما منفجر نمیشن و امن هستند. چیزی که سامسونگ به راحتی از مشتریاش دریغ کرده! امنیت! در ضمن، خود سامسونگ برای خودش خدای تخریب و جوسازی منفیه. مخصوصا در برابر اپل! پس خیلی از برندها این کار رو میکنن. مهم اینه که زیرکانه و هوشمندانه از عیب بزرگ رقیب حرف زده بشه. که ال جی هم همین کار رو کرده! دمش گرم? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی