ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با حذف از فروشگاه آنلاین اپل، نسل سوم Apple TV به تاریخ پیوست

نسل سوم اپل تی وی آخرین نفس هایش را می کشد، زیرا اپل رسماً اعلام کرد ساخت و عرضه این محصول به پایان رسیده. در ایمیلی که امروز به دست کارکنان و شرکای تجاری این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

نسل سوم اپل تی وی آخرین نفس هایش را می کشد، زیرا اپل رسماً اعلام کرد ساخت و عرضه این محصول به پایان رسیده. در ایمیلی که امروز به دست کارکنان و شرکای تجاری این کمپانی رسید، موضوع فوق تأیید شده تا توجه بیشتری به نسل چهارم مجهز به سیستم عامل مخصوص و احتمالاً مدل جدیدتر آن معطوف گردد

در این پیام الکترونیکی، اهالی کوپرتینو توضیح داده اند که سفارشات قبلی محصول مورد بحث به دست خریداران خواهد رسید، اما خریدهای بعدی صرفاً از محصولات جدید امکان پذیر است:

از همین لحظه، عمر اپل تی وی (نسل سوم) به شماره مدل MD/199LL/A به پایان رسیده و تولید آن متوقف می شود. تیم تأمین موجودی اپل تمامی سفارشات قبلی را ارسال خواهد کرد.

apple-tv-3rd-gen-discontinue

گفتنی است اواخر عمر این محصول با مرگ تدریجی همراه بود. ماه گذشته، یافتن این محصول در فروشگاه آنلاین اپل با دشواری های خاصی همراه شد، ضمن اینکه اپل استور ها نیز این دستگاه را از ویترین ها بیرون کشیدند. البته هنوز هم تعدادی Apple TV نسل سوم به قیمت حداقل 59 دلار در برخی مراکز خرده فروشی آنلاین پیدا می شود.

این اقدام اهالی کوپرتینو چندان عجیب و غیرمنتظره نبوده، زیرا نسل سوم اپل تی وی در سال 2012 وارد بازار شده و تا همین الان هم به خوبی دوام آورده. البته هنوز مشخص نیست نمونه های موجود این دستگاه آپدیت های نرم افزاری آتی را دریافت می دارند یا خیر.

لازم به ذکر است هنوز بیانیه رسمی این کمپانی برای پایان عرضه نسل سوم اپل تی وی منتشر نشده و شاید بر خلاف همیشه، این اقدام در سکوت خبری صورت گیرد، اما واضح اشت که از این به بعد تمام توجه این شرکت به نسل چهارم Apple TV معطوف خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی