ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت اپلیکیشن Paint را متحول می کند [تماشا کنید]

یکی از اعضای همیشه ثابت و جدایی ناپذیر پلتفرم ویندوز طی این سال ها، اپلیکیشن Paint بوده است؛ ابزار رایگان مایکروسافت برای ویرایش تصاویر که کاربران سال هاست به حضور آن در محبوب ترین سیستم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

یکی از اعضای همیشه ثابت و جدایی ناپذیر پلتفرم ویندوز طی این سال ها، اپلیکیشن Paint بوده است؛ ابزار رایگان مایکروسافت برای ویرایش تصاویر که کاربران سال هاست به حضور آن در محبوب ترین سیستم عامل دسکتاپ دنیا خو گرفته اند.

پینت سالیان درازی است که تغییر و تحول چندانی به خود ندیده، اما به نظر می رسد دیگر وقت آن رسیده که مایکروسافت جامه ای نو بر تن آن بپوشاند. یکی از کاربران توییتر با نام کاربری WalkingCat به تازگی ویدئویی یافته که در آن جزئیاتی در مورد تغییر و تحول پینت برای ویندوز 10 به نمایش در آمده است. مطابق این ویدئو به نظر می رسد که پینت جدید در قالب یک اپلیکیشن ویندوز استور منتشر خواهد شد.

مضاف بر تغییر و تحول اساسی رابط کاربری پینت که ظاهر آن را به ظاهر مدرن اپلیکیشن های یونیورسالی همچون Mail و Calendar نزدیک کرده، ویرایشگر عکس مذکور تغییر بزرگ دیگری هم داشته: پینت حالا از طراحی سه بعدی هم پشتیبانی می کند.

در کنار قابلیت های معمولی پینت، پشتیبانی از طراحی سه بعدی می تواند زمینه ساز تعامل خوب این اپلیکیشن با قابلیت های هدست واقعیت افزوده هولولنز باشد. کاربران در پینت جدید می توانند اشیاء و شکل های سه بعدی را به تصویر خود اضافه کرده و از انواع قلم و ابزار برای هر چه زیباتر شدن آثار سه بعدی خود بهره بگیرند.

پینت جدید احتمالا امکانات اجتماعی را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد، و صد البته امکان کار با قلم های هوشمند هم از دیگر قابلیت های آن خواهد بود. از آنجا که پینت ویندوز 10 قرار است که به صورت یونیورسال منتشر شود، می توان حدس زد که هدف مایکروسافت از این تغییرات گسترده سازگاری بهتر این نرم افزار با هولولنز و رایانه آل این وانی که ماه اکتبر معرفی می کند بوده است.

در ادامه می توانید ویدئوی منتشر شده از پینت جدید را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    جااااانم Paint...
    عااااشقتم بزرگمرد کوچک.
    اصصصصل نوستالژی هستی.

  • | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

    چقدر کند هستش این مایکروسافت خدا

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

    چقدر جالب خداییش ویندوز 10 داره هر روز بهتر از دیروز میشه

مطالب پیشنهادی