ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دعوتنامه رسمی هوآوی برای 28 مهر ماه؛ آیا چیپست کایرین 960 معرفی می شود؟

همان طور که انتظار می رود، کمتر از یک ماه دیگر هوآوی در مراسمی رسمی از فبلت Mate 9 رونمایی خواهد کرد. این موبایل اولین دستگاهی است که به چیپست کایرین 960 مجهز می گردد. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

همان طور که انتظار می رود، کمتر از یک ماه دیگر هوآوی در مراسمی رسمی از فبلت Mate 9 رونمایی خواهد کرد. این موبایل اولین دستگاهی است که به چیپست کایرین 960 مجهز می گردد. در همین رابطه دعوتنامه ای از سوی کمپانی مورد بحث ارسال شده که تاریخ 19 اکتبر (28 مهر) را نشان می دهد.

طبق روال هر سال، احتمالاً در مراسم مورد بحث شاهد معرفی رسمی چیپ مجتمع Kirin 960 باشیم.

این چیپست بر اساس فرایند 16 نانومتری ساخته می شود، ضمن اینکه با نسل چهارم شبکه های مخابراتی تحت استاندارد LTE Cat. 12 سازگار است. همچنین انتظار می رود در این چیپ مجتمع شاهد پردازنده اصلی با هشت هسته از نوع Cortex-A73 باشیم.

huawei-kirin-960

لازم به ذکر است نسل قبلی این سخت افزار یعنی کایرین 950 آبان ماه سال گذشته معرفی شد که چهار هسته A-72 با حداکثر سرعت کلاک 2.53 گیگاهرتز و چهار هسته A-53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز را در خود جای داده بود. این چیپست که توسط TSMC و بر اساس فرایند 16 نانومتری FinFET ساخته شده، از LTE Cat. 6 پشتیبانی می کرد.

زمان بندی کنونی کاملاً منطقی به نظر می رسد و همچون همیشه ابتدا شاهد رونمایی از چیپست خواهیم بود و سپس چند روز بعد موبایل پرچمدار مجهز به آن را خواهیم دید. احتمالاً فبلت Mate 9 در سه نسخه با مقدار رَم و حافظه داخلی متفاوت و با قیمت پایه 480 دلار وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • nima Turboo
    nima Turboo | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    ? ? ? ? ? هرچی باشه از سونی بهتره

  • YAS...
    YAS... | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    محشره

  • HESAM
    HESAM | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    ای کاش بتونه توی بنچ مارک ۱۵۰ هزار رو رد کنه البته با همین بنچمارک کایرین ۹۵۰ که حدودا ۹۰ هزار شد کلی از گوشی ها از نظر سرعت بهش نمیرسیدن توی یوتیوب میتونین فیلماشو ببینین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی