ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی دیگر از مدل های امن گلکسی نوت 7 در تایوان شعله ور شد

با گذر زمان به نظر می رسد هر لحظه یک قدم به سمت فراخوان دوم سامسونگ برای جمع آوری نوت 7 نزدیک می شویم؛ حتی به گزارش بلومبرگ، شرکت مخابراتی AT&T روز گذشته اعلام کرده احتمالاً ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

با گذر زمان به نظر می رسد هر لحظه یک قدم به سمت فراخوان دوم سامسونگ برای جمع آوری نوت 7 نزدیک می شویم؛ حتی به گزارش بلومبرگ، شرکت مخابراتی AT&T روز گذشته اعلام کرده احتمالاً قید دریافت نسخه های امن این تلفن هوشمند را خواهد زد و به طور کلی فروش و پشتیبانی از آن را متوقف می کند.

حالا پای ماجرا به کشور تایوان باز شده و بار دیگر یکی از نسخه های امن و تعویض شده ی گلکسی نوت 7 آتش گرفته است. بر اساس اخبار منتشر شده پیرامون این اتفاق در شهر تایپه، پایتخت تایوان، دختر 26 ساله ای به اسم Lai که در حال پیاده روی در پارک بوده متوجه می شود دود سیاه رنگ غلیظی از جیب شلوارش بلند شده؛ در نتیجه به سرعت تلفن نوت 7 خودش را بیرون کشیده و روی زمین می اندازد.

خانم Lai که برای نخستین بار اوایل شهریور یک دستگاه سامسونگ گلکسی نوت 7 خریداری کرده بود، بعد از فراخوان کره ای ها اقدام به تعویض تلفن هوشمندش نموده و نسخه امن و جدید را حدود 10 روز پیش تحویل گرفته است. وی در این مورد اذعان کرده «در ابتدا احساس حرارت غیر طبیعی کردم و وقتی که تلفن جدیدم را که غرق دود بود روی زمین انداختم، متوجه شدم آتش گرفته.»

شرکت سامسونگ تایوان ساعاتی پیش در گفت و گویی اعلام کرد تلاش دارد با مصرف کننده مورد بحث تماس برقرار کرده و بعد از دریافت تلفن هوشمند آسیب دیده روی آن تحقیقات انجام دهد. علاوه بر این تصمیم دارند از اینکه واقعاً این گلکسی نوت 7 از نسخه های امن و تعویض شده بوده اطمینان حاصل نمایند.

هفته گذشته نیز اتفاق مشابهی در یکی از خطوط هواپیمای ساوث وست رخ داد و یکی از نسخه های امن این موبایل در کابین هواپیما آتش گرفت. هنوز تحقیقات پیرامون این حادثه ادامه داشته و اگر اثبات شود واقعاً یکی از نسخه های تعویض شده ی نوت 7 آتش گرفته، احتمال فراخوان جمع آوری دوم از طرف سامسونگ بالا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • bladestrike
    bladestrike | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    با اینکه من از محصولات اپل استفاده نمی کنم و علاقه ندارم ولی بنظرم یجوری این ماجرای انفجار آیفون مشکوکه ... لااقل من باورم نمیشه با این کیفیت و دقت اپل تو انتخاب قطعات, چرا ممکنه یک مشکلاتی پیش بیاد مسله نرمی بدنه, مشکله ایفون ۶ پلاس که اونم همون موقع معلوم شد نه اینکه بعد از ۲-۳ سال, به نظر من به احتمال زیاد اینا میخوان گوشیاشونو نو کنن ولی بدون هزینه .
    اینجای که من زندگی میکنم اگه مشکلی برای گوشی تبلت و .... پیش بیاد میتونی با همون قیمتی که پرداخت کردی واسه گوشیت یک گوشی نو ازhar مدلی که دوست داشتی بگیری, مثلا ۳ ماه پیش من گوشیم مشکل شارژ پیدا کرده بود منم واسه این که یک گوشی نو بگیرم گوشی خودمو از طبقه ۱۱ از بالکن انداختم بیرون, همون جوری بردم تحویل دادم و بجاش ی گوشی تا سقف ۷۰۰۰ کرون بهم دادن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی