ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نماد اعتماد تجارت الکترونیک از این پس توسط شرکت پست صادر می شود

نماد اعتماد تجارت الکترونیکی را می توان یکی از پروژه های موفق دولت در فضای مجازی دانست. این پروژه چند سال پیش با هدف احراز هویت کسب و کارهای اینترنتی و ساماندهی آن ها کلید ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۴

نماد اعتماد تجارت الکترونیکی را می توان یکی از پروژه های موفق دولت در فضای مجازی دانست. این پروژه چند سال پیش با هدف احراز هویت کسب و کارهای اینترنتی و ساماندهی آن ها کلید خورد و با اجرای نسبتا موفق، توانست شرایط را به نحوی فراهم آورد تا کاربران با آرامش ذهنی بیشتری نسبت به خرید از اینترنت اقدام نمایند.

اهدای این نماد به کسب و کارهای اینترنتی تا کنون بر عهده وزارت صنعت بود، اما مدیرعامل شرکت پست امروز در یک نشست مطبوعاتی، اعلام کرد که زین پس سازمان متبوعش این وظیفه را بر عهده خواهد گرفت.

حسین مهری، در نشستی خبری که به مناسبت روز جهانی پست تدارک دیده شده بود، عنوان کرد: «مطابق با اساسنامه جدید شرکت ملی پست، تمامی فروشگاه‌های مرتبط با تجارت الکترونیکی باید از این پس نماد اعتماد را از شرکت ملی پست دریافت کنند. پیش از این و تا مرداد ماه امسال، وزارت صنعت متولی ارائه گواهینامه نماد اعتماد بود، اما از این پس این وظیفه به شرکت پست واگذار شده است.»

مهری در ادامه عنوان کرد که هم اکنون ۲۱۱۵ فروشگاه اینترنتی مجاز در کشور در حال فعالیت هستند و ۷۰۰ فروشگاه غیرمجاز نیز به تعطیلی کشیده شده است. وی همچنین افزود که طی ۶ ماهه اخیر، ۲ میلیون مرسوله تجارت الکترونیک از طریق درگاه پست ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست در انتها نیز تهران، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی و شیراز را به عنوان شهرهایی که بیشترین ترافیک تجارت الکترونیک را طی ۶ ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند، معرفی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • alex
    alex | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

    خدا بخیر کنه قانون جدید نذارن

  • naamad
    naamad | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

    خود پست عملکردش تو شهرستان ها زیر سواله حالا باید از استاندارد هم بگیرن!!!

  • علی
    علی | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    پروژه موفق! چند ساله واقعا ما رو زجر دادن اینقدر که مدرک و ‌... می بردیم و خودشون هم در دفعه از سیستمشون شاکی بودن! سرورشون دایم داون میشد، الانم هر سه ماه موقعیت فروشگاه و ... تمدید نکنید بدون اخطار درگاه بانک قطع می کنند. یکی از پروژه های طولانی و پر مشکل و مدیریت فوق ضعیف میشه عنوان کرد!

    • reza
      reza | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

      اتفاقا تو هر چی ضعیف باشن تو این یه مورد کار خیلی خوبی میکنن که سخت گیری میکنن اگه سخت گیری نکن هر کلاهبرداری به راحتی میتونه نماد هم بگیره و کلاهبرداری هم بکنه
      به نظر من اگه راه داشته باشه از اینم بایستی سخت تر بگیرن

مطالب پیشنهادی