ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین تیزر رسمی از گرند تور؛ بازگشت مجریان سابق تاپ گیر با برنامه جدید [تماشا کنید]

مجریان سابق برنامه مشهور تاپ گیر، یعنی جرمی جیمز و ریچارد پس از مشکلاتی که با تولید کننده سابق این برنامه داشتند. ادامه ماجراجوی های خود را در شبکه آمازون پرایم ادامه خواهند داد و ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

مجریان سابق برنامه مشهور تاپ گیر، یعنی جرمی جیمز و ریچارد پس از مشکلاتی که با تولید کننده سابق این برنامه داشتند. ادامه ماجراجوی های خود را در شبکه آمازون پرایم ادامه خواهند داد و از اواخر آبان ماه می توان شاهد بازگشت دوباره آن ها بود.

برنامه جدید آن ها که با نام گرندتور خوانده می شود و اولین تریلر آن نیز منتشر شده است شامل حضور سوپرکارهای گران قیمت و میلیون دلاری همچون مک لارن P1، پورشه 918 اسپایدر، فراری لفراری. تانک، هلیکوپتر و حتی شتر به عنوان یک وسیله نقلیه خواهد بود.

در این پیش نمایش تصاویری از آستون مارتین ولکین، آلفا 4C اسپایدر و مزدا Mx-5 نیز به چشم می خورد. مجریان سابق برنامه تلوزیونی تاپ گیر، قراردادی 3 ساله با آمازون منعقد کرده اند که قرار است در طول این 3 سال، 36 قسمت از این سری برنامه ها تولید شود.

براساس شایعات، تولید قسمت اول این برنامه در حدود 3.2 میلیون دلار هزینه برداشته است و این برنامه را تبدیل به یکی از گران ترین برنامه های تلوزیونی خواهد کرد.

قسمت اول این برنامه در تاریخ 18 نوامبر پخش خواهد شد و 11 قسمت بعدی نیز با فرمت پخش یک قسمت در هفته ادامه خواهد یافت. هر قسمت از این برنامه در یک چادر سیار با حضور تماشاچیان در سرتاسر جهان ضبط و پخش خواهد شد. در ادامه شما را دعوت به مشاهده پیش نمایشی از برنامه می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    امیدوارم هر چه زودتر با یک دوبله ی خوب و به طور کامل در ایران قابل دسترس باشه.

  • Arman Jafarnezhad
    Arman Jafarnezhad | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    آخ جووووووووووون?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی