ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بازطراحی شده از اپلیکیشن Paint مایکروسافت حالا قابل دانلود است

جزئیات مربوط به برنامه های مایکروسافت برای بازطراحی اپلیکیشن معروف Paint چند روز قبل به بیروز درز پیدا کرد و حالا نسخه اولیه مربوط به این اپ برای دانلود علاقمندان روی فضای آنلاین قرار گرفته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

جزئیات مربوط به برنامه های مایکروسافت برای بازطراحی اپلیکیشن معروف Paint چند روز قبل به بیروز درز پیدا کرد و حالا نسخه اولیه مربوط به این اپ برای دانلود علاقمندان روی فضای آنلاین قرار گرفته است.

ظاهرا این کمپانی تلاش دارد به کلی اپ نقاشی خود را متحول نماید و این نسخه جدید قرار است که در گروه اپلیکیشن های یونیورسال مایکروسافت با پشتیبانی از قلم و تاچ قرار بگیرد.

بعد از دانلود این برنامه قطعا به سرعت عمل بالای آن پی خواهید برد. همانطور که تایید می کنید اغلب اپلیکیشن های یونیورسال ویندوز (به غیر از آفیس) معمولا در نمایش توانمندی های این پلتفرم عاجزند و به ندرت پیش می آید که قابلیت های پیشرفته نسخه های دسکتاپی را با خود همراه داشته باشند.

البته انیمیشن های در نظر گرفته شده برای این اپ بسیار کاربردی هستند و استفاده از قابلیت های ابتدایی آن با استفاده از انگشتان به مراتب نسبت به نسخه قبلی Paint ساده تر گشته.

متاسفانه اما آنطور که به نظر می رسد نسخه جدید این برنامه فاقد پشتیبانی از لایه هاست که البته باید در نظر داشته باشید اپ لو رفته فعلا در فاز آلفاست و احتمال می رود که کاستی یاد شده در نسخه نهایی به کلی رفع گردد.

پشتیبانی از لایه ها هنوز به این نسخه از Paint اضافه نشده

نکته دیگر در این رابطه آنکه مایکروسافت بسیاری از شورتکات های کاربردی که ممکن است در اپلیکیشن هایی نظیر فتوشاپ دیده باشید و همچنین امکان گشودن همزمان چند فایل را در این نسخه در نظر نگرفته است.

با در نظر داشتن آنچه گفته شد به نظر می رسد که این نسخه بیشتر ابزار ساده ای برای ویرایش عکس و همچنین ایجاد آبجکت باشد که البته هدف کمپانی ارائه دهنده اش هم چیزی غیر از این نبوده است.

1476098774292_Screenshot__5_.0-w600 1476098773890_Screenshot__1_.0-w600 1476098774022_Screenshot__10_.0-w600 1476098774060_Screenshot__3_.0-w600 1476098774102_Screenshot__9_.0-w600 1476098774141_Screenshot__7_.0-w600 1476098774250_Screenshot__6_.0-w600

در Paint جدید می توانید به سادگی عکس ها را کراپ کرده، متن مورد نظرتان را به آنها اضافه نموده و از قلمو یا مدادهای مختلف برای حاشیه نویسی شان استفاده نمایید.

مایکروسافت همچنین تعدادی اشکال دو بعدی و سه بعدی و همچنین قابلیت های مختلف را در آن گنجانده و حتی بخشی تحت عنوان Community یا انجمن را برایش در نظر گرفته که می توانید در آن آبجکت های سه بعدی مورد نیازتان را بیابید اما این قسمت فعلا تنها توسط کارکنان شرکت مورد بحث قابل دسترسی خواهد بود.

لازم است اشاره نماییم که پشتیبانی از آبجکت های سه بعدی در این نسخه پیشتر در ویدیوی معرفی آن به تصویر کشیده شده بود که البته باید اشاره نماییم اغلب آبجکت ها در این نسخه از برنامه مشکل پیکسلیشن را دارند.

در هر حال بهتر است از هرگونه قضاوت در مورد نسخه جدید Paint آن هم با استناد به ویدیوهای لو رفته از فاز آلفای آن خودداری نموده و منتظر بمانیم تا مایکروسافت آن را به صورت رسمی ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    وای خدا. چقدر من منتظر این روز بودم. :) واقعا این مایکروسافت یک شرکت پیشتاز فناوری های بچه گانه است

  • SM
    SM | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    مطالبی که میگذارید عالیه خانم موسوی، یدونه اید، من یبار پیشنهاد دادم مثل سایت همسایه که از روی سایت انگجت کپی کاری کرده ویدیوی روزانه بزارید، شما هم که خوش سیما هستید، چرا نمی کنید اینکار رو؟

  • omidreza.b
    omidreza.b | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    واقعه به این آپدیت نیاز داشت خیلی جالب شده! و همینم باعس شده کار کردن باهاش کیف بده!و مثل نسخه ی قبل خسته کننده نباشه

  • M Hossein
    M Hossein | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

    یکم روی این تیتر های مسخره تون کار کنید، اگر قابل دانلوده پس لینکش کو؟ اگر نسخه اولیه هست پس قطعا برای عموم در دسترس نیست پس این تیتر زدن کلا اشتباهه. تو مطالب 24 ساعت پیش سایت های خارجی گشتم دیدم هیشکی چنین تیتری نزده که این بخواد ترجمش باشه. بعد یکسال اومدم ببینم این دیجیاتو چطور شده حالم بهم خورد. این از این اینم از اون اخبارای مسخره ای که پوشش میدین که بعضیاشون هیچ اعتباری ندارن. حیف حقوقایی که بعضی از این نویسنده ها میگیرن.

    • Mohammad Armin
      Mohammad Armin | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

      الان ميخواستي انتقاد كني يا فوش خوار مادر بدي

    • سعید
      سعید | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

      عصبانی نباش دوست عزیز. بفرما اینم لینکش https://mega.nz/#!iVMSVLTK!_pJiz3OCvlBqx_CvP2JeEoiSnzzul5gZDDWlWktDdzs

    • سعید
      سعید | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

      فقط وقتی خواست نصب شه more info و بعد install anyway رو بزن تا اجازه نصب رو بده. الیته فقط برای وینوز 10 64بیتیه

  • محمد ح
    محمد ح | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

    عجب تغییرات گسترده ای داره..

مطالب پیشنهادی