ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام تعدادی چیپست اسنپدراگون 830 را به شبه قاره هند فرستاد

نسل بعدی قوی ترین چیپ های مجتمع کوالکام که آن را با نام اسنپدراگون 830 می شناسیم، چند وقتیست که راه خود را به خبرهای دنیای فناوری باز کرده. شایعات اخیر نشان می دهند سامسونگ ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ مهر ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

نسل بعدی قوی ترین چیپ های مجتمع کوالکام که آن را با نام اسنپدراگون 830 می شناسیم، چند وقتیست که راه خود را به خبرهای دنیای فناوری باز کرده. شایعات اخیر نشان می دهند سامسونگ وظیفه ساخت این محصول را به طور کامل بر عهده دارد.

در همین رابطه، اخباری منتشر شده که حکایت از آغاز تولید چیپست مذکور دارند، و طبق فهرست موجود در وب سایت صادرات و واردات Zauba تعدادی از آنها نیز برای بررسی و تست به کشور هند رسیده.

snapdragon-830-835

فهرست Zauba برای اسنپدراگون 830 که با شماره مدل MSM8998 مشخص شده، نشان می دهد از تاریخ 12 سپتامبر تا 6 اکتبر چندین مورد واردات این محصول صورت گرفته و در مجموع 80 قطعه چیپست به منظور ارزیابی از ایالات متحده امریکا وارد این شبه قاره شده.

البته همچون همیشه اطلاعات زیادی را نمی توان از لیست های Zauba به دست آورد، اما ظاهراً نمونه اولیه دستگاهی که همراه با اسنپدراگون 830 ارسال شده از 4 گیگابایت رَم از نوع LPDDR4X و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است، ضمن اینکه ارزش هرکدام از این نمونه ها حدود 1541 دلار ذکر شده.

لازم به ذکر است برخی منابع معتقدند چیپست مدل MSM8998 نهایتاً با نام اسنپدراگون 835 معرفی می گردد. همچنین شایعاتی مبنی بر استفاده از این چیپ مجتمع توسط سامسونگ در بخشی از دیوایس های گلکسی S8 به گوش می رسد، که اواخر سال جاری رونمایی خواهد شد.

گفتنی است اسنپدراگون 830 بر اساس فرایند 10 نانومتری FinFET و بر مبنای معماری Kyro 200 ساخته می شود، ضمن اینکه پردازنده گرافیکی ادرنو 540 را در خود می بیند. همچنین بیس باند X16 به کار رفته در آن قادر است سرعت دانلود تا 980 مگابیت در ثانیه را به ارمغان آورد، ضمن اینکه از رَم های LPDDR4X و فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehrkam biglari
    mehrkam biglari | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

    ghole jadide,umade bra moghabele ba A10 vision

  • amir
    amir | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

    چرا اون پستو حذف کردین

مطالب پیشنهادی