ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یاهو فرآیند حذف حساب های کاربری را دشوار کرده است

ماجرای هک ایمیل های یاهو و به کارگیری ابزار جاسوسی در این سرویس موضوعی است که علیرغم تلاش ماریسا میر، مدیر عامل این کمپانی به این زودی ها فراموش نخواهد شد. بسیاری از کاربران قدیمی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ مهر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

ماجرای هک ایمیل های یاهو و به کارگیری ابزار جاسوسی در این سرویس موضوعی است که علیرغم تلاش ماریسا میر، مدیر عامل این کمپانی به این زودی ها فراموش نخواهد شد.

بسیاری از کاربران قدیمی یاهو پس از شنیدن این اخبار، تصمیم گرفتند که حساب های کاربری خود در این سرویس را غیر فعال کنند. اما به نظر می رسد که کمپانی یادشده می خواهد که انجام این کار را برای آنان مشکل کند. به گزارش آسوشیتد پرس، کمپانی مورد بحث از ابتدای ماه اکتبر امکان فوروارد کردن ایمیل ها در یاهو میل را غیر فعال کرده. البته این موضوع شامل افرادی که قبلا از این قابلیت استفاده کرده اند نمی شود.

یاهو این موضوع را از طریق وبسایت Help خود این گونه اطلاع رسانی کرده است: "فوروارد اتوماتیک یک کپی از ایمیل های دریافتی را از یک حساب به حساب دیگر می فرستد. این قابلیت هم اکنون در حال توسعه است. تا زمانی که ما برای ارتقای آن تلاش می کنیم، موقتا امکان فوروارد ایمیل به آدرس های جدید را غیر فعال کرده ایم. البته اگر این قابلیت را در گذشته فعال کرده بودید، کماکان می توانید در محیط یاهو میل به آدرس هایی که قبلا ثبت شده ایمیل فوروارد کنید."

زیر این پست یاهو، گزینه ای قرار گرفته که کاربران می توانند مفید بودن یا نبودن آن را به اطلاع یاهو برسانند. به عقیده برخی یاهو به واسطه این گزینه تا الان تعداد بسیار زیادی رأی منفی دریافت کرده است.

منابع آسوشیتد پرس می گویند که زمان انجام این تغییر در یاهو بسیار مشکوک بوده، چرا که فوروارد کردن ایمیل ها قابلیت بنیادینی است که بیش از 15 سال در هر سرویس ایمیل دیگر حضور داشته است. ضمنا تک کرانچ گزارش داده که مشتریان بریتیش تله کام (که از ایمیل های یاهو استفاده می کنند) مدتی است که امکان فوروارد کردن ایمیل ها و حتی حذف حساب کاربری خود را ندارند.

کاربران بریتیش تله کام در تلاش خود برای حذف حساب کاربری با چنین پیغامی مواجه شده اند: "متأسفیم، امکان حذف حساب کاربری در حال حاضر ممکن نیست. این قابلیت تا پایان ماه سپتامبر در دسترس قرار خواهد گرفت." و نکته عجیب این که طبق گزارش The Register، منظور از ماه سپتامبر، سپتامبر سال 2017 بوده است. یاهو هنوز در این خصوص واکنشی از خود نشان نداده است. به محض انتشار جزئیات جدید آن را به اطلاع تان خواهیم رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر رحیمی
    امیر رحیمی | ۲۱ مهر ۱۳۹۵

    ۲ تا انتخاب میده
    یا میگه حذف نکنین
    یا اگه بخواین حذف کن ما نمیذاریم

  • Rivekan
    Rivekan | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    poor Yahoo

  • mahdi kh
    mahdi kh | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    به نظر من یاهو کلا پسورد هارو حذف کنن راحت ترن??

مطالب پیشنهادی