ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مپس iOS با توصیف دقیق تر مکان ها و ویجت هایی جدید آپدیت شد

هنوز یک هفته از انتشار به روز رسانی گوگل مپس برای اندروید نگذشته که کاربران نسخه iOS این اپ نیز آپدیت جدیدی دریافت کرده اند. البته تغییرات صورت گرفته در نسخه iOS با گوگل مپس اندروید کاملا متفاوت است. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

هنوز یک هفته از انتشار به روز رسانی گوگل مپس برای اندروید نگذشته که کاربران نسخه iOS این اپ نیز آپدیت جدیدی دریافت کرده اند. البته تغییرات صورت گرفته در نسخه iOS با گوگل مپس اندروید کاملا متفاوت است.

گوگل در آخرین نسخه مپس برای آیفون، ویجت های وسائل نقلیه عمومی نزدیک و مدت زمان سفرها را از نو طراحی کرده تا ظاهر آن ها را با تم جدید iOS 10 هماهنگ کرده باشد. این تغییر صرفا در ظاهر ویجت ها انجام پذیرفته، بنابراین انتظار قابلیت های جدیدی از آن ها نداشته باشید.

اما تغییر جدید دیگر مربوط به اطلاعات مکان هاست. گوگل اعلام کرده که اپلیکیشن مپس برای iOS از این پس اطلاعاتی در مورد امکانات، اتمسفر و ویژگی های مطبوع هر مکان را در اختیار کاربران می گذارد که قبلا در اپلیکیشن وجود نداشتند.

Google Maps for iOS-w600

یکی از محدودیت های عجیب مپس در iOS همواره این بوده که کاربران نمی توانستند برای بررسی و امتیاز دهی به یک مکان، عکسی مرتبط با آن را بارگذاری کنند. خوشبختانه در آپدیت اخیر شاهد اضافه شدن این قابلیت نیز هستیم.

و در نهایت بسیاری از باگ ها و مشکلات نسخه های پیشین مپس iOS در آخرین نسخه برطرف شده اند و دیگر موجب آزارتان نخواهند شد. توجه داشته باشید که برخی قابلیت های مپس بسته به کشوری که در آن زندگی می کنید ممکن است برایتان فعال نباشند.

آخرین نسخه مپس برای iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی