ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بعدی لپ تاپ Dell XPS 13 هیبریدی خواهد بود

بنابر گفته منابع نزدیک به دل، کمپانی مورد اشاره طی نمایشگاه CES سال 2017 میلادی، از مدل جدید لپ تاپ هیبریدی XPS 13 به همراه نمایشگر بدون حاشیه رونمایی به عمل خواهد آورد. برخلاف سایر لپ تاپ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

بنابر گفته منابع نزدیک به دل، کمپانی مورد اشاره طی نمایشگاه CES سال 2017 میلادی، از مدل جدید لپ تاپ هیبریدی XPS 13 به همراه نمایشگر بدون حاشیه رونمایی به عمل خواهد آورد. برخلاف سایر لپ تاپ های هیبریدی موجود در بازار، XPS 13 از طراحی «InfinityEdge» دل بهره مند خواهد بود که حاشیه نمایشگر را به کمتر از چند میلی متر ثانیه خواهد رساند. این دستگاه جدید همچنین از پردازنده Kaby Lake بهره خواهد برد.

مشکل اصلی در رابطه با طراحی نمایشگرهای بدون حاشیه در دستگاه های هیبریدی، آن است که هنگام استفاده از دیوایس به عنوان تبلت، لبه ها و گوشه های نمایشگر، بخش هایی هستند که کاربر با قرار دادن دست خود رویشان، دستگاه را نگه می دارد. بنابراین بدون توسعه نوعی نرم افزار خاص برای حل این مشکل، امکان دارد که کاربران به صورت اتفاقی روی لینک ها و دکمه های تعبیه شده کلیک نمایند.

اگرچه منابع نزدیک به دل گفته اند که کمپانی مورد اشاره در نظر دارد تا سیستم هدایتی مشابه موبایل های هوشمند برای لپ تاپ هیبریدی خود توسعه دهد، اما هیچ اطلاعات بیشتری درباره نرم افزار XPS 13 جدید ارائه نشده و نمی دانیم که مشکل فوق، چگونه برطرف خواهد شد.

ناگفته نماند که دل همچنین در حال اعمال تغییرات اساسی در طراحی سری لپ تاپ های هیبریدی Latitude 13 نیز هست تا نمایشگرهای InfinityEdge خود را به آن نیز بیاورد. درست مثل مدل XPS 13، منابع نزدیک به دل از ارائه اطلاعات بیشتر درباره Latitude 13 نیز سر باز زده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی