ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل رابط کاربری پلی استور را تغییر می دهد

گوگل به شدت به الگوی طراحی متریال خود می بالد و همانطور که مشخص است، اغلب اپلیکیشن های این شرکت با شمایلی تقریبا مشابه طراحی شده اند. به علاوه تغییراتی که در رابط کاربری نرم ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۰ مهر ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

گوگل به شدت به الگوی طراحی متریال خود می بالد و همانطور که مشخص است، اغلب اپلیکیشن های این شرکت با شمایلی تقریبا مشابه طراحی شده اند. به علاوه تغییراتی که در رابط کاربری نرم افزارهای گوگل اعمال می شود، معمولاً جزئی و غیر قابل لمس هستند. اما این بار پلی استور تغییرات قابل ملاحظه ای خواهد کرد.

به گزارش وب سایت Android Police، رابط کاربری بهینه سازی شده ی پلی استور در دسترس اعضای بتا قرار گرفته و نشان از چند تغییر گرافیکی کوچک دارد. در صفحه ابتدایی نام دسته بندی Movies, Music, Books به لغت واحد Entertainment تغییر یافته و محل قرار گیری دسته بندی ها و بنر اپلیکیشن های برتر جابجا شده.

سیستم اسکرول کردن لیست برنامه ها نیز دچار تحول شده و با پایین رفتن دیگر شاهد محو شدن بنرهای بالای صفحه و دسته بندی های اصلی نخواهیم بود. در این شرایط منوی جست و جوی گوگل جمع شده و از طریق آیکن گوشه سمت راست در دسترس قرار می گیرد.

old-newPlayUI2-w600

اما مهم ترین تغییری که با رجوع به صفحات اپلیکیشن های موجود نمود پیدا می کند، خود نمایی بیشتر نام گوگل پلی استور است. به نحوی که بر خلاف گذشته با ورود به صفحه فروشگاهی نرم افزار های مختلف، بالای صفحه نوار سبز رنگی با نام Google Play Store نمایش داده می شود که حد فاصل نوتیفیکیشن بار و تصاویر اپلیکیشن است.

این تغییرات جزئی اما قابل لمس که بعضاً به نظر می رسد در راستای نمود بیشتر دستاورد گوگل پلی انجام شده، به مرور زمان برای تمامی کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت و به صورت خودکار به روز رسانی می شود.

old-newPlayUI1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • AMIR.K.MJD
    AMIR.K.MJD | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    چه فایده داره وقتی برای ما ایرانی ها تحریمه

    • Ali kjh
      Ali kjh | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

      نیست
      من که راحت دانلود میکنم همه برنامه ها رو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی