ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای ویدیویی مراحل راه اندازی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن [تماشا کنید]

یقیناً راه اندازی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن آن طورها سخت نیست، اما با این حال سونی راهنمای ویدیویی قدم به قدم این دستگاه را منتشر کرده است. سونی تمام مراحل راه اندازی گجت مخصوص ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

یقیناً راه اندازی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن آن طورها سخت نیست، اما با این حال سونی راهنمای ویدیویی قدم به قدم این دستگاه را منتشر کرده است.

سونی تمام مراحل راه اندازی گجت مخصوص کنسول پلی استیشن 4 را به سه قسمت مجزا تقسیم کرده که اولین ویدیو شامل جعبه گشایی کامل و توضیحاتی در مورد لوازم همراه هدست بوده و به مورد خاصی اشاره نمی نماید.

ویدیوی دوم به معرفی قطعات و اجزای داخل جعبه و خود هدست واقعیت مجازی پلی استیشن می پردازد؛ از جمله اینکه برای استفاده از این گجت می بایست حتماً کنسول PS4 داشته و دوربین پلی استیشن را نیز به آن متصل کرده باشید.

نکته قابل توجه این قسمت اتصالات کابل های برق و HDMI دستگاه بوده که کمی پیچیده به نظر می رسد، اما در ویدیوی مذکور به خوبی و لحظه به لحظه آموزش داده شده است.

قسمت سوم نیز به نحوه جایگذاری و چیدمان دوربین پلی استیشن اشاره داشته و برای گرفتن بهترین و دقیق ترین نتیجه به یاری شما می آید. سونی پیشنهاد می کند هدست واقعیت مجازی و دوربین مورد بحث را دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کرده و ترجیحاً اتاقی که برای بازی انتخاب می نمایید از نور کمی برخوردار باشد.

در ادامه سه بخش راهنمای ویدیویی راه اندازی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را تماشا کنید:

گجت Playstation VR پنجشنبه بیست و دوم مهر با قیمت 399 دلار روانه بازار خواهد شد؛ چنانچه دوربین پلی استیشن و کنترلر آن را خریداری نکرده اید، سونی باندل مخصوصی با قیمت 499 دلار برای شما تدارک دیده است. گفتنی است اکثر بازی های واقعیت مجازی این کنسول از کنترلر دوال شاک 4 پشتیبانی کرده و خرید Move چندان لازم نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی