ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ برای باز پس گیری نوت ۷ جعبه ضد حریق ارسال می کند

گلکسی نوت ۷ در ایران به شکل رسمی عرضه نشد ولی این محصول پرطرفدار در برخی از کشورها از جمله آمریکا مورد توجه ویژه ای قرار گرفت و در مدت زمانی اندک، سامسونگ موفق به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

گلکسی نوت ۷ در ایران به شکل رسمی عرضه نشد ولی این محصول پرطرفدار در برخی از کشورها از جمله آمریکا مورد توجه ویژه ای قرار گرفت و در مدت زمانی اندک، سامسونگ موفق به فروش ۲.۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۷ شده بود.

اکنون و با تغییر سیاست سامسونگ در قبال نوت ۷ و همچنین لغو فروش این دستگاه، شرکت کره ای از مشتریان خود درخواست داشته تا این موبایل را پس دهند. این تغییر رویکرد شامل هر دو نسخه گلکسی نوت ۷ می شود؛ هم نسخه ای که در ابتدا گفته می شود با مشکل باتری مواجه است و هم نسخه ای که در روزهای گذشته به عنوان «نمونه امن» به کاربران داده شده بود.

امروز برخی کاربرانی که در کشورهای دیگر گلکسی نوت ۷ را خریداری کرده اند و درخواست پس دادن آن به سامسونگ را ثبت کرده اند، یک بسته مخصوص انتقال برای نوت ۷ خود دریافت نموده اند. وب سایت «XDA-Developers» هم این بسته که «کیت بازگشت» نام دارد را دریافت کرده و در یک ویدیوی کوتاه، محتویات آن را به نمایش کشیده است.

محتویات کیت بازگشت از این قرار است: دستکش، یک کیسه پلاستیکی برای قرار دادن موبایل در آن، و سپس ۳ جعبه مقوایی دیگر که درون هم قرار می گیرند. در این بین بخش داخلی بزرگترین جعبه، از الیاف سرامیکی توسعه یافته که در برابر حریق مقاوم است.

علت قرار گرفتن دستکش در کیت بازگشت این است که شاید الیاف سرامیکی برای برخی از کاربران حساسیت ایجاد کند. همچنین روی جعبه نوشته شده که نباید به شکل هوایی حمل گردد و راه یافتن آن به هواپیما ممنوع است.

تولید انبوه چنین جعبه ی ضد حریقی به هیچ عنوان ارزان نیست و همانگونه که در ویدیو هم اشاره می شود، هزینه سنگینی برای شرکت کره ای داشته اما در هر صورت، سامسونگ این کار را انجام داده تا مانع از آسیب دیدن کاربران شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • mojtaba msh
    mojtaba msh | ۲۲ مهر ۱۳۹۵

    واقعا حیف شد که همچین شرایطی واسه این گوشی پیش اومد. هیچ گوشی رو در حال حاضر نمیشه پیدا کرد که زیبایی کارایی و امکانات نوت۷ رو داشته باشه.
    جمله ی خود کرده را تدبیر نیست واقعا مصداقش کاری هستش که سامسونگ کرد. طمعه بیش از حد هم خسارت سنگینی به خودش وارد کرد هم کاربراشو ناراحت.
    کاربر سامسونگ هستم و با تجربه ایی که دارم فکر نکنم هیچ برندی به اندازه ی سامسونگ مشکل باتری تا این حد داشته باشه. سالی ۲۰۰ تا گوشی زدن به قیمت کاهش کیفیت نمیتونه سودآوری رو برای این شرکت زیاد کنه٬ کاش مدیراش متوجه بشن...

  • .
    . | ۲۱ مهر ۱۳۹۵

    نوت 7یکی از بهترین ها که بود ولی گلچین روزگار امونش نداد . کلا حیف شد .

  • AmooBehzad
    AmooBehzad | ۲۱ مهر ۱۳۹۵

    قربونت برم خدا ببین کجا زندگی میکنیم

    انقدر برای مشتری ارزش قائلن
    توی کشور ماهم یه چیزیو گرفتی دیگه نمیتونی پسش بدی

    • امیر رحیمی
      امیر رحیمی | ۲۱ مهر ۱۳۹۵

      ببخشید ها
      ب اندازه ۳ تا گوشی پول گرفته، این همه کاربرا اذیت شدن، هنوز میگین احترام ب مشتری؟
      شما توی همین ایران، از بین کالاهای با کیفیت و گرون ایرانی جنس بخرین، بعد ببینین تا کمر جلوتون دو لا راست میشن یا نه!
      مشکل اینجاست شما خدمات با کیفیت ترین و گرونترین محصول سامسونگ رو مقایسه میکنین با خدمات ی محصول ارزون ایرانی.

  • احمد سالمی
    احمد سالمی | ۲۱ مهر ۱۳۹۵

    کل اتفاقات نوت ٧ در سه جمله:
    آمد ، ترکید ، رفت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی