ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تولید گلکسی اس 7 را افزایش می دهد

کمپانی کره ای سامسونگ روزهای خوبی را با گلکسی نوت 7 پشت سر نگذاشت و نتوانست به حد لازم سود کسب کند، از همین رو قصد دارد با افزایش تولید تلفن همراه گلکسی اس 7، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

کمپانی کره ای سامسونگ روزهای خوبی را با گلکسی نوت 7 پشت سر نگذاشت و نتوانست به حد لازم سود کسب کند، از همین رو قصد دارد با افزایش تولید تلفن همراه گلکسی اس 7، بخش بزرگ تری از بازار را از آن خود کند.

یکی از منابع داخلی سامسونگ گزارش داده که این شرکت قصد دارد خطوط تولید کارخانه هایش را روی گلکسی اس 7 متمرکز کرده و تلفن های بیشتری تولید کند. به این ترتیب، جلوی میزان کاهش درآمد پیش بینی شده به میزان قابل توجهی گرفته خواهد شد.

سری تلفن های نوت سامسونگ که اولین بار در سال 2011 عرضه شدند، همواره پیشرو بازار به حساب می آمدند و سرمایه کلانی به جیب کمپانی تزریق می کردند. قدرت این سری به قدری بود که اپل نیز تصمیم گرفت سری پلاس آیفون ها را با نمایشگر بزرگ تر تولید کند تا نیاز بازار به نمایشگر بزرگ را هم تحت پوشش قرار دهد.

به هر حال، پس از مشکلات ایجاد شده برای گلکسی نوت 7، سامسونگ تا پیش از فرا رسیدن گلکسی اس 8 باید از قدرت آخرین پرچمدار موفق خود استفاده کرده تا همچنان در صدر بازار باقی بماند.

برخی تولیدکنندگان قطعات تلفن همراه نیز این گزارش را تایید کرده و گفته اند درخواستی از سوی سامسونگ برای افزایش تولید گلکسی اس 8 و مدل های پایین تر نظیر گلکسی A8 داشته ایم.

دست آخر نیز گفته شده که پس از تمام اتفاقات ناگوار گذشته، تیم تحقیق و توسعه سخت در تلاش است تا گلکسی اس 8 را به بهترین شکل ممکن توسعه دهد و برای رونمایی در فوریه یا مارس 2017 آماده سازد.

طی روزهای اخیر شنیدیم که سامسونگ می خواهد گلکسی اس 8 را پیش از موعد سالانه آماده سازد اما این منبع داخلی می گوید که کره ای ها در حال حاضر چنین تصمیمی ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • YAS...
    YAS... | ۲۲ مهر ۱۳۹۵

    هوآوی y530 دارم ظاهرا سالم تازه هم جک هدفون داره هم امنه قیمت برای اونایی که جونشون رو دوس دارن ۱۳۰۰۰۰۰ خیلی هم از اپل و سام ارزونتر میدم هر کی میخواد بگه
    الخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی